Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Ενα άρθρο του Γιωργου Κοκκινιδη που οπως παντα δεν μασα τα λογια του , αυτην την φορα για το μεταφορικο μεσο που αφορα την σύνδεση μας  με την Αττικη ….

Ενα αναγκαίο και απαραίτητο  μεσο μετακινησης ,  Αλλα  το οικονομικο κόστος προβληματίζει  και εχει κατάντησε αβάσταχτο … για τους πολιτες  που κατα χιλιαδες  το χρησιμοποιούν καθημερινά  …

Και ενω υπηρχε μια αχτιδα ελπιδας για την υποθαλάσσια ζεύξη ..  αυτη φαίνεται να χάθηκε για πολλούς λογούς ..

Πολλοι δεν την επιθυμουσαν και την ΄΄πολεμήσαν ΄΄με καθε τροπο ..  ο καθένας για τον δικο του λογο …

Οσο για τις Δημοτικές Αρχες του χθες και του σήμερα ;;

Η επιλεκτική αδιαφορία ( τουλαχιστον απο οτι θελουν να φαίνεται)  δείχνει … οτι ηταν,  και προφανώς ειναι αντίθετοι με την ζεύξη …

Απο την αλλη ομως !!!!

Ουτε λογος για παρέμβαση με καθε τροπο και προς καθε κατεύθυνση για  σοβαρη μείωση του εισιτηρίου σε πεζους και οχήματα …

Ουσιαστικά με αυτην την τακτική τους …  αδιαφορούν  για τους πολίτες που οφείλουν να στιριξουν και που στην κυριολεξία  υποφέρουν απο το υψηλο κοστος των εισιτηρίων ….

Στο Αρθρο του κ Κοκκινιδη αναφέρει και πολλα ακομα σοβαρα και  ουσιαστικά που προβληματίζουν …

Και φυσικά   δεν περιμένει απαντηση ..  οπως και εμεις ….

Απο τον Φιλιππο Καρακωστα

ΤΟ ΑΡΘΡΟ Γεωργιου Κοκκινιδη
Ο Μινώταυρος των Ferry μας πίνει το αίμα.
Πάνω από 11 εκατομμύρια επιβάτες και πάνω από 5.000.000 οχήματα πληρώνουν κάθε χρόνο φόρο αίματος στο μονοπώλιο των πλοιοκτητών με τη συμπαιγνία κυβερνώντων και ελεγκτικών μηχανισμών (Επιτροπές Ανταγωνισμού, Υπουργεία και λοιπές… προοδευτικές δυνάμεις).!
Η κοροϊδία των δύο Κοινοπραξιών ότι τάχα ανταγωνίζονται, είναι παραμύθι για μικρά παιδιά αφού ο επιβάτης είναι υποχρεωμένος να πάρει το πλοίο που φορτώνει εκείνη τι στιγμή και όχι να διαλέξει την Κοινοπραξία της αρεσκείας του.
Η ασφάλεια των επιβατών είναι τύπου Μπαγκλαντές αφού επιτρέπεται να παραμένουν στα οχήματα, για να μη χάνει χώρο και χρόνο ο Μινώταυρος.
Οι γέροντες, οι ανάπηροι και τα εμποδιζόμενα άτομα είναι υποχρεωμένα να παραμένουν στο κατάστρωμα αφού δεν υπάρχει ασανσέρ να ανέβουν στα σαλόνια.
Η νομοθεσία, η δεοντολογία και η ασφάλεια των πολιτών θυσιάζονται στα μεγάλα συμφέροντα.
Ως πότε???
Ερώτηση κρίσεως:
Πόσο αίμα θα χάσει ο Μινώταυρος μετά τη ζεύξη όταν 11.000.000 επιβάτες δεν θα πληρώνουν εισιτήριο και 5.000.000 οχήματα θα πληρώνουν λιγότερο?
Δεύτερη ερώτηση κρίσεως:
Γιατί στο Ρίο οι ίδιοι πλοιοκτήτες με τα ίδια ferry, δεν κόβουν εισιτήριο σε επιβάτες, πεζούς, ποδήλατα, μπαγαζιέρες, τροχόσπιτα, και γιατί δεν μετράνε τα αμάξια με τον πόντο και τα μηχανάκια με τον κυβισμό?
Ποια Ουγκάντα?….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά