Παντα στο γραφειο μου στην MUSIC BOX ειχα δυσευρετα τευχη του περιοδικου »ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ».
Οπως μου εξηγησε η ΜΑΡΙΚΑ ΓΚΕΣΑΡ .ιδιοκτητρια της εταιριας οι δεσμοι φιλιας με τον αξεχαστο εκδοτη ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΟΓΚΑ ηταν πολυ δυνατοι .
Πολλες φορες ειχε γραψει στιχους σε ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ που βοηθησαν πολλα ΕΛΛΗΝΙΚΑ συγκροτηματα να περασουν το..κατωφλι των ΣΤΟΥΝΤΙΟ και να ηχογραφησουν ..
Ενα τευχος ομως με αριθμο 56 και ημερομηνια εκδοσης 1η ΙΟΥΝΙΟΥ 1966 με εξωφυλλο τους περιφημους BEATLES ειχε »σφηνωσει»για τα καλα στο μυαλο μου .Στις σελιδες του υπηρχε πληρες ρεπορταζ του ΡΕΣΙΤΑΛ ΜΑΜΟΥΘ που ειχε γινει στις 15 ΜΑΙΟΥ 1966 στο κινηματογραφο ΠΙΓΚΑΛ της Πατησιων
.Ειχαν λαβει μερος ολα τα ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ της MUSIC BOX
με εξαιρεση τους IDOLS που τοτε ανηκαν στην KΟΛΟΥΜΠΙΑ .
Ειχε γινει καθημερινος πονοκεφαλος η ευκαιρια να διοργανωσουμε 36 χρονια μετα μια ακομα ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΑΜΟΥΘ με »ονοματα» της εταιριας μου ..
Την επιθυμια μου καταλαβαιναν απολυτα οι ιδιοκτητες ..Αλλα για να το πετυχω αυτο επρεπε να δημιουργησουμε ενα »πυρινα» συγκροτηματων που σιγα-σιγα αρχισε να υλοποιειται …
ΕΝΑ ΜΗΝΑ πριν την Συναυλια ειχα συγκεντρωσει τα »ονοματα » που θα λαμβαναν μερος .Το θεατρο που θα φιλοξενουσε την μεγαλη εκδηλωση και δυο-τρεις χορηγους που θα επετρεπαν στο νεαροκοσμο να ελθει χωρις ΚΑΜΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ .
Περασα ατελειωτα βραδια μετα το γραφειο στην ΚΑΛΛΙΘΕΑ με τον εκδοτη του περιοδικου »ΚΟΣΜΟΣ» και τον γνωστο -τοτε- διαφημιστη -εκφωνητη ΒΑΚΗ ΠΕΡΡΟ .
Συζητωντας καθε λεπτομερεια της ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ και..τρωγωντας σοκολατες και μπισκοτα ..
Ηθελα η ημερομηνια να ηταν ακριβως η ιδια με το πρωτο ρεσιταλ .Δηλαδη 15 Μαιου του 87 .Αλλα η αφορητη ζεστη εκεινη την εποχη δεν θα επετρεπε την συμμετοχη πολυ κοσμου .
Ετσι διαλεξαμε την ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1987 στις 11 το πρωι στο ΘΕΑΤΡΟ »ΔΙΑΝΑ» της Ιπποκρατους .Στο κεντρο της ΑΘΗΝΑΣ και κοντα στις αφετηριες των περισσοτερων λεωφορειων για τα προαστεια της Αττικης
Θυμαμαι ατελειωτες ωρες να μιλαω στο τηλεφωνο -Δεν ειχαμε κινητα τοτε- και να αλλαζω το προγραμμα δεκαδες φορες συμφωνα με τις συμμετοχες που ποτε ηταν πληρεις για ενα τριωρο…ΜΑΜΟΥΘ και ποτε να λειπουν αρκετα λεπτα για την συμπληρωση του..
Τελικα το προγραμμα οπως το»καρφιτσωσα» στα παρασκηνια του »ΔΙΑΝΑ» ηταν :
Α: ΜΕΡΟΣ
– Μ.L.S.
– ΛΑΚΗΣ ΤΖΟΡΝΤΑΝΕΛΛΙ & AMICI
-TEΡΗΣ ΧΡΥΣΟΣ & ROLLIES
-ΩΡΙΩΝΕΣ
Διαλλειμμα με διαγωνισμους μουσικων γνωσεων επι σκηνης
Β! ΜΕΡΟΣ
-MAGIC DE SPELL
-CHARMS
-DRACHMAS
– 2002 GR .
Εφτασα πρωι-πρωι στο θεατρο και αυτο που αντικρισα με εκανε να τριβω τα ματια μου… .Γεματη η ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ απο νεα παιδια αγορια και κοριτσια δυσκολευαν αφανταστα την κυκλοφορια σε εκεινο το σημειο .
Ο επικεφαλης της τροχαιας ευγενικα μας παρακαλεσε να πουμε οτι μονο »οσοι εχουν προσκλησεις θα μπουνε στο θεατρο».
Το επιχειρησαμε .
ΚΑΝΑΜΕ ομως μια τρυπα στο νερο.
ΔΕΚΑΔΕΣ παιδια δεν ειχαν προσκλησεις και εψαχναν τροπο να βρουν ..το μαγικο χαρτακι ..
Η πορτα ..εκλεισε …Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ξεκινησε με …ορθιους .. .ΕΞΩ γινοταν πανζουλισμος .
Μελη συγκροτηματων που εφτασαν λιγο μετα την εναρξη της ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΜΑΜΟΥΘ του 87 δεινοπαθησαν να βρουν την εισοδο για τα παρασκηνια .
Ενω ολα πηγαιναν καλα ηλθε η απουσια των CHARMS .να στεναχωρησει προσωρινα τους θυμαστες τους ..
Η Λυση του καλου μου φιλου και αξεχαστου ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΕΛΤΙΡΗ ηταν το »βαλσαμο» που ελαχιστοποιησε το κενο..
Η ΚΑΣΕΤΑ με τον δισκο -μεντλευ »ΓΡΑΝΙΤΑ ΑΠΟ CHARMS» ακουστηκε απο το στερεο του θεατρου και »μετεβαλε» τον χωρο σε ΝΤΙΣΚΟΤΕΚ .Παρων στην σκηνη ηταν και ο ντραμερ του συγκροτηματος ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ που αργοτερα »μετεφερε» οσα ειδε στα …αργοπορημενα απο την ΠΡΕΒΕΖΑ υπολοιπα μελη του συγκροτηματος…
Αξιζει ομως να σταθουμε στους νεαρους M.L.S. που ανοιξαν το προγραμμα με καταπληκτικες »ροκιες» ,στην εμφανιση των ΤΖΟΡΝΤΑΝΕΛΛΙ -ΧΡΥΣΟΥ που με τα συγκροτηματα τους γυρισαν το ρολοι του χρονου στην δεκαετια του 60 .
Χαρακτηριστικα ολες σχεδον οι εφημεριδες που καλυψαν την Α! ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΑΜΟΥΘ 87 της MUSIC BOX εγραψαν για τον ΤΖΟΡΝΤΑΝΕΛΛΙ » Δεν εβρισκε λογια να ευχαριστησει το κοινο του »ΜΑΜΟΥΘ» που τον αποθεωσε
.Καποια σιγμη ειπε στους συντακτες της εδημεριδας μας »Ειναι η καλυτερη νεολαια που ειδα ποτε»
Κολακευτικη ηταν και η κριτικη των εφημεριδων για τον ΤΕΡΗ »Η εμφανιση του ΧΡΥΣΟΥ στο ΜΑΜΟΥΘ θυμισε την ΧΡΥΣΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ του 60 .
Στριγκλιες!! χειροκροτηματα και …ατελειωτες φωνες συνοδευαν τον δημοφιλη τραγουδιστη σε καθε του τραγουδι»
Δευτερη φορα μεσα σε 36 χρονια η ΜUSIC BOX επερνε αριστα σε μια συναυλια ΜΑΜΟΥΘ με τα ..»παιδια της»
Γεγονος που εφτασε μεχρι τ αυτια ξενων δισκογραφικων εταιριων και ειδικα της ΙΤΑΛΙΑΣ .ΓΑΛΛΙΑΣ.ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ .
Ο μανατζερ παραγωγος και με πολλες ειδικοτητες Γερμανος ΦΡΑΝΚ ΦΑΡΙΑΝ που ειχε την φροντιδα των BONEY M MODERN TALKING και αρκετων συγκροτηματων της ΕΥΡΩΠΗΣ ειχε ζητησει απο τον ΜΑΡΤΕΝ ΓΚΕΣΑΡ ..
να συνεργαστουμε .αναλαμβανοντας την διαφημιση και την παρουσιαση για ενα καινουριο ΜΑΜΟΥΘ σε υπαιθριο χωρο με ΕΛΛΗΝΕΣ & ξενους καλλιτεχνες .
Ειχε μαλιστα »βρεθει» και ο καταλογος με τις συμμετοχες που αγγιζαν τις …εικοσι..
Ολα ομως εμειναν στα χαρτια καθως η MUSIC BOX πουληθηκε … σε Ελληνοαφρικανο εκατομμυριουχο .