Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

L Handstand είναι μια εισαγωγική ανεστραμμένη στάση για έμπειρους ασκούμενους που χτίζει δύναμη, σταθερότητα και αντοχή. Είναι το ενδιάμεσο σημείο ανάμεσα στο να στέκεστε στα πόδια σας στο Tadasana (Πόση στο βουνό) και στο να στέκεστε στα χέρια σας στο Adho Mukha Vrksasana (Στάση στο χέρι).
       Εδώ είναι πέντε λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε στάσεις στα χέρια:
1. Θα κάνει το πάνω μέρος του σώματός σας εξαιρετικά δυνατό
Για να παραμείνετε ανάποδα για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα, θα χρειαστείτε μια τεράστια δύναμη ώμου , βραχίονα και άνω μέρος της πλάτης. Στην πραγματικότητα, δεν είναι ασυνήθιστο για αρχάριους να αρχίσουν να τρέμουν μετά από λίγα μόλις δευτερόλεπτα κρατώντας την θέση.
2. Θα αυξήθει η ισορροπία σας
Αυτού του είδους οι στασεις απαιτούν από εσάς να μπορείτε να έχετε τον πλήρη έλεγχο των μυών σας και να κάνετε συνεχώς μικρές ρυθμίσεις για να αποφύγετε την πτώση.
3. Μπορούν να τονώσουν τη διάθεσή σας
Καθως σας κάνουν να νιώθετε πιο ευτυχισμένοι, καθώς η ροή του αίματος στον εγκέφαλό σας έχει μια δυναμωτική και ηρεμιστική επίδραση, ειδικά όταν αισθάνεστε πραγματικά αγχωμένοι.
4.Χτίζουν τη δύναμη του πυρήνα
Δεδομένου ότι το να μένεις ανάποδα σε αναγκάζει να σταθεροποιήσεις τους μύες σου, δουλεύεις συνεχώς τους κοιλιακούς σου, καθώς και άλλες βασικές μυϊκές ομάδες όπως οι καμπτήρες ισχίου, οι οπίσθιοι μηριαίοι μύες , οι πλάγιοι μύες και το κάτω μέρος της πλάτης ενώ βρίσκεσαι στα χέρια. Εκπαιδεύοντας τις βάσεις κάθε μέρα θα έχετε έναν καλά ισορροπημένο, εξαιρετικά δυνατό πυρήνα.
5. Βοηθούν στην υγεία των οστών, στην κυκλοφορία και στην αναπνοή.
Είναι τεχνικά μια άσκηση που φέρει βάρος, μπορει να βοηθήσει στην ενίσχυση των οστών σας, καθιστώντας σας λιγότερο επιρρεπείς στην οστεοπόρωση. Οι βάσεις των χεριών είναι επίσης ευεργετικές για τη σπονδυλική στήλη σας και βοηθούν στην υγεία των οστών στους ώμους, τα χέρια και τους καρπούς σας .
Και όχι μόνο αυτό, η ανάποδη στάση μπορεί να αυξήσει την κυκλοφορία στο πάνω μέρος του σώματός σας, ενώ ανακουφίζει από την πίεση στα πόδια και τεντώνει το διάφραγμά σας ταυτόχρονα, κάτι που με τη σειρά του μπορεί να αυξήσει τη ροή του αίματος στους πνεύμονές σας.
Μαργιάννα Καρακωστα Δασκαλα ΓΙΟΓΚΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά