Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Utkatasana ή Chair Pose η κυριολεκτική σημασία του είναι η έντονη στάση ή η ισχυρή στάση.
       Τα οφέλη της asana:
1.Ασκεί τη σπονδυλική στήλη, τους γοφούς και τους μύες του θώρακα
2.Βοηθά στην ενδυνάμωση του κάτω μέρους της πλάτης και του κορμού
3.Τονώνει τους μύες του μηρού, του αστραγάλου, των ποδιών και των γονάτων
4.Εξισορροπεί το σώμα και φέρνει αποφασιστικότητα στο μυαλό
      Αποφύγετε εάν είχατε πρόσφατα σοβαρό τραυματισμό ή χειρουργική επέμβαση.
Αποφύγετε εάν αντιμετωπίζετε πυελική ή κοιλιακή ενόχληση.
Αποφύγετε εάν έχετε ημικρανίες ή προβλήματα υψηλής αρτηριακής πίεσης.
      Συμβουλες:
Βεβαιωθείτε ότι τα γόνατά σας δεν κινούνται προς τα εμπρός περισσότερο από τα πόδια σας – αυτό μπορεί να προκαλέσει πίεση στις αρθρώσεις των γονάτων.
Είναι σημαντικό να κοιτάτε προς τη σωστή κατεύθυνση, έτσι ώστε ο λαιμός, η σπονδυλική στήλη και το κεφάλι σας να ευθυγραμμίζονται μεταξύ τους σε μια ευθεία γραμμή.
Κρατήστε τα χέρια σας τεντωμένα με τους βραχίονες δίπλα από τα αυτιά σας!
Μαργιάννα Καρακωστα Δασκαλα Γιογκα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά