Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

 Υποφέρω από αϋπνίες και μου συνέστησαν την γιόγκα. Θα βοηθουσε;

Ξεκάθαρα η απάντηση είναι ΝΑΙ

Ειδικά αν η πρακτική σας είναι την βραδινή ώρα!

Η ελεγχόμενης αναπνοής που χρησιμοποιείται στη γιόγκα διεγείρει το πνευμονογαστρικό νεύρο σας.

Αυτό το νεύρο επηρεάζει το παρασυμπαθητικό νευρικό σας σύστημα (PNS), το οποίο ελέγχει τη λειτουργία ανάπαυσης του σώματός σας και σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα.

Η γιόγκα μειώνει τον καρδιακό σας ρυθμό και βελτιώνει επίσης την πέψη. Η γιόγκα εστιάζει επίσης στην επίγνωση .

Αυτό σημαίνει να είσαι συνειδητοποιημένος και στη στιγμή.

Η εξάσκηση της προσοχής μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα μελατονίνης, μιας ορμόνης που σας βοηθά να κοιμηθείτε.

Η ενσυνειδητότητα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να ελέγξετε τον καρδιακό σας ρυθμό και τις αλλαγές στην αναπνοή που συνδέονται με το άγχος .

Tips: ακόμη και αν δεν εξασκήστε στην γιόγκα προσπαθήστε όταν έχει έρθει η ώρα για ύπνο να απομακρύνετε οτιδήποτε σας τραβά την προσοχή τηλέφωνο, τηλεόραση και να εστιασετε στις αναπνοές σας μέχρι να σας πάρει ο ύπνος…

Μαργιαννα Καρακωστα Δασκαλα ΓΙΟΓΚΑ

Για το Σαλαμινιων ΒΗΜΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά