Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Η Purvottanasana είναι μια εξισορροπητική ασάνα που ενδυναμώνει, ενεργοποιεί και δυναμώνει.
Το όνομα προέρχεται από το σανσκριτικό purva, που σημαίνει «ανατολή», uttana, που σημαίνει «έντονο τέντωμα» και asana , που σημαίνει «πόζα»,είναι επίσης γνωστή ως ανοδική (ή αντίστροφη) στάση σανίδας.
 Οφέλη:
1. Διεγείρει τα κοιλιακα οργανα πιο συγκεκριμένα διεγείρει τις λειτουργίες του ήπατος, της σπλήνας και των νεφρών.
2.Όσοι επιθυμούν να έχουν επίπεδη κοιλιά μπορούν επίσης να επωφεληθούν από αυτή τη στάση. Η Purvottanasana μπορεί να μειώσει το λίπος στην κοιλιά και επίσης να μειώσει το φούσκωμα.
3.βελτιώσει το αναπνευστικό σας σύστημα ανοίγοντας τους μύες του στήθους και επιτρέποντας τα σωστά μοτίβα αναπνοής. Μπορείτε επίσης να βιώσετε ανακούφιση από θέματα όπως το άσθμα .
 4.ολόκληρο το σώμα σας – από τους αστραγάλους και τους μηρούς μέχρι την κοιλιά, το στήθος και τον λαιμό σας – είναι σε έντονο τέντωμα. Αυτό ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος και την παροχή οξυγόνου στους μύες. κάνοντάς τα έτσι πιο δυνατά και μυώδη.
 Tips:
1.Σε αυτήν την asana, μπορεί να επιλέξεις να σηκώσεις περαιτέρω το στήθος πιο ψηλά και να βουτήξει την κορυφή του κεφαλιού προς το εδαφος. Ωστόσο, όσοι έχουν τραυματισμούς στον αυχένα και τους ώμους θα πρέπει να είναι προσεκτικοί και να διατηρούν την ευθυγράμμιση του κεφαλιού και του λαιμού.
2 Τα δάχτυλα των χεριών μπορούν να κοιτούν προς το σώμα για να παρέχουν μεγαλύτερη έκταση στον καρπό. Ή τα δάχτυλα μπορούν να είναι στραμμένα ελαφρώς προς τα έξω προς τα πλάγια: αυτή η παραλλαγή μπορεί να είναι μια πιο ήπια επιλογή για άτομα με δυσφορία στον καρπό ή τους ώμους. Ή ελάτε στους πήχεις σας!
3.Κρατήστε τα πόδια ίσια και τη λεκάνη σηκωμένη προς την οροφή, διατηρώντας ευθεία, μακρά γραμμή από το κεφάλι μέχρι τα πόδια, ενώ παράλληλα διατηρεί τους γλουτιούς χαλαρούς.
4.Οι φτέρνες πρέπει να πιέζουν σταθερά στο χαλάκι, αν και τα δάχτυλα των ποδιών μπορεί να μην φτάνουν ακόμη αρκετά μακριά.
Να εκτελείτε μετά από πολύ καλό ζέσταμα σε χέρια και κοιλιά να αποφεύγετε από αρχάριους χωρίς καθοδήγηση, ειδικά όταν υπάρχουν τραυματισμοί σε καρπούς, ώμους.
Μαργιάννα Καρακωστα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά