Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΔΩΡΑ ΤΖΕΜΑ
Διανύουμε μια εποχή ταχύτητας, που όλα αλλάζουν και εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς..
Μια ταχύτατη εξέλιξη που μεταλλάσσει παλιές αξίες και τις προσπερνάει.
Μια εξ αυτών είναι η Ελληνική Γλώσσα και η Παιδεία μας, στην οποία έχουμε συμπεριφερθεί απρεπώς. Την θεωρήσαμε παρωχημένη και την απαξιώσαμε..
Πόση πνευματική ζημιά έχει προκαλέσει στα παιδιά μας, αυτή μετάλλαξη τηςΠαιδείας και της Γλώσσας μας;
Μεγάλη ζημιά, ανυπολόγιστη, τολμώ να πω. Για αυτό, ας επιβραδύνουμε , για να δούμε το θέμα πιο αναλυτικά.
Η εκπαίδευση των Ελλήνων σήμερα έχει γίνει ζημιογόνα. Διότι της αφαίρεσαν το πιο σημαντικό της στοιχείο, την Παιδεία.
Διότι αυτά τα δύο, ήταν και έπρεπε να παραμείνουν άρρηκτα συνδεδεμένα. Τα παιδιά χρειάζονται Παιδεία και όχι μόνο εκπαίδευση, όπως τα ζώα.
Η Ελληνική Γλώσσα, η Παιδεία και η Εκπαίδευση, είναι ένα και το αυτό.
Ένα πολυδιάστατο στοιχείο, που το κατάντησαν μονοδιάστατο, άχρωμο και άοσμο.
Ένα σπουδαίο υπερόπλο, που το υποβάθμισαν σε όργανο, με ελλιπή χρησιμότητα..
Που του αφαιρέθηκε το άρωμα του πνεύματος και το χρώμα του ξακουστού πολιτισμού μας.
Και η διαφορά από την απομάκρυνση όλων αυτών των ουσιαστικών στοιχείων, είναι πλέον αισθητή στα παιδιά μας, αλλά και στους ενήλικες.
Το όπλο για την καταπολέμηση της πνευματικής και ηθικής διολίσθησης είναι πρωτίστως η Ελληνική γλώσσα, την οποία φρόντισαν σταδιακά να αποδομήσουν , εκφυλίζοντας όλες τις αρετές της.
Που είναι αναγεγραμμένα τα Ρητά της Σοφίας των Ελλήνων;
Πως διδάσκονται οι διαχρονικές παρακαταθήκες βιοτικής ανάπτυξης του λαού μας, και γιατί δεν εφαρμόζονται οι συμπυκνωμένες γνώσεις των μεγάλων προσωπικοτήτων του γένους μας;
Τα βιβλία της γλώσσας, από το δημοτικό ακόμη, στερούνται από κλασσικές Ελληνικές διδαχές, ιστορικά παραδείγματα , ήθος και ελληνική ταυτότητα .
Τα βιβλία της Ιστορίας μας, βρίθουν από αναλήθειες , που αποπροσανατολίζουν τους νέους, από τις αξίες και τα ιδανικά του γένους μας.
Κείμενα ανιστόρητα , που ξεριζώνουν συνταρακτικά γεγονότα και αρετές, υπονομεύοντας το αξιακό φρόνημα των παιδιών.
Όσο για το βιβλίο της Έκθεσης Ιδεών, το έχουν καταντήσει ένα περιοριστικό εργαλείο, που ευνουχίζει την σκέψη και την ικανότητα έκφρασης, του προφορικού και γραπτού λόγου. .
Τακτικές που μεγαλώνουν ανθρώπους με στείρο πνεύμα. Που τους αλλοιώνει το συνειδησιακό τους υπόβαθρο, με σκοπό να γίνουν βορά των αντεθνικών εξουσιαστικών συμφερόντων.
Τα ωθούν σε κοινωνική υποβάθμιση, ψυχική διαφθορά και άκρατη υλιστική κατανάλωση.
Τα σημερινά σχολεία, παρέχουν ανούσια παραπληροφόρηση και περιττό φόρτο εργασίας και γνώσεων, που πολλές φορές αφορούν παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας..
Τα φορτώνουν με γνώσεις που δεν τα ενδιαφέρουν και που δεν μπορούν να αφομοιωθούν από τους ανώριμους νευρώνες του εγκεφάλου.
Μια τακτική που επιφέρει στα παιδιά, συναισθηματική φόρτιση και μαθησιακές δυσκολίες όπως το φαινόμενο της δυσλεξίας, που τείνει να πάρει διαστάσεις επιδημίας!
Όλα αυτά συνεπάγονται ισχυρές νευρώσεις, που σε συνδυασμό με την ανθελληνική παιδεία , προετοιμάζουν τους αυριανούς βανδάλους της κοινωνίας.
Η κατάσταση όμως γίνεται πολύ χειρότερη, αν προστεθεί στα παραπάνω η παγκοσμιοποιητική εντολή, για διαπολιτισμική εκπαίδευση.
Μία εκμάθηση, που έχει ως στόχο την προώθηση της πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
Ο εκφυλισμός στα βιβλία της γλώσσας του δημοτικού δεν έχει προηγούμενο. Σε αυτό το σημαντικό ηλικιακό στάδιο που χτίζονται οι συνειδήσεις, η αγωγή και η οξυδέρκεια, τα παιδιά μας διαβάζουν μια κάκιστη δημοτική γλώσσα.
ΚΡΙΤΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΕΝΝΗΤΟΙ, ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ;
Λέγει ο Κωστής Παλαμάς. Μα οι συγγραφείς και ελεγκτές του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου , γράφουν και εγκρίνουν απαράδεκτα κείμενα..
Πως γίνεται οι πνευματικοί μας ταγοί να έχουν υποστεί μετάλλαξη τόσο μεγάλου βαθμού;
Φρόντισαν επιμελώς και εντέχνως τον εκφυλισμό των διαχρονικών κανόνων της γραπτής γλώσσας, διότι είναι ευρέως γνωστό πως , εκείνο που καταδεικνύει το πνευματικό επίπεδο ενός λαού είναι ο γραπτός λόγος, καθώς τα προφορικά παρομοιάζονται ως έπεα πτερόεντα δηλαδή λόγια που πετούν και χάνονται…
Έτσι κατήργησαν τις εγκλίσεις ρημάτων, τις χρονικές και συλλαβικές αυξήσεις των παρελθόντων χρόνων, την δοτική, τους τόνους και τα πνεύματα, το τελικό νι και σίγμα που ξεχωρίζει το αρσενικό από το ουδέτερο γένος…
Και το σχέδιο της γλωσσικής παραφθοράς συνεχίζεται, προτείνοντας τον εκλατινισμό της γραφής μας.
Οι δικοί μας ειδικοί με μανία θαρρείς κατεδαφίζουν το σύστημα παραδοσιακής γραφής, μιμούμενοι και θαυμάζοντες τους ξένους φιλολόγους.
Δυστυχώς δεν αναφερόμαστε σε ένα απλό τραυματισμό της γλώσσας μας , αλλά στην πλήρη εξόντωση της.
Το κακό είναι, πως αν δεν αντιδράσουμε εγκαίρως θα πετύχουν τη ολοσχερή καταστροφή της!! Εδώ τίθεται μία κρίσιμη ερώτηση ακόμη…. Πόση πρόοδο σημειώνουν με την σημερινή εκπαίδευση τα παιδιά ;
Μήπως συμβαίνει το αντίθετο;
Μήπως η ακύμαντη σημερινή Εκπαίδευση, προκαλεί την πνευματική τους επιπεδότητα;
Με ποιά παιδεία τα τελευταία χρόνια σημειώθηκε κάποιο είδος προόδου;
Στα βιβλία του Γυμνασίου δε προωθείται η εκφυλιστική συμπεριφορά και η αντιρατσιστική προπαγάνδα!!
Η διαφορά μεταξύ των βιβλίων της γλώσσας μέσα σε έναν αιώνα είναι χαοτική! Διαβάστε το εξώφυλλο ενός παλιού αναγνωστικού…του οποίου οι σκοποί είναι αναγεγραμμένοι με αρχαίο Πλατωνικό Ρητό…
Και ο ξεπεσμός ουκ έστε τέλους… Αλλά για όλα υπάρχει μια εξήγηση. Ίσως η παρακάτω παράγραφος σας διαφωτίσει.
Γιατί λοιπόν οι ξένοι που επιδίωξαν πρώτοι την υποβάθμιση της Ελληνικής γλώσσας, την εντάσσουν σε όλο και περισσότερα κράτη; Και μάλιστα προωθούν την εκμάθηση της αρχαιοελληνικής γλώσσας και της κλασσικής ελληνικής γλώσσας
Οι ξένοι λοιπόν, οι υπέρμαχοι της καταστροφής, της Κλασσικής Ελληνικής γλώσσας, είναι οι ίδιοι που την ενστερνίζονται, αφήνοντας σε εμάς την νεοελληνική, που έτσι όπως την κατάντησαν, δεν τους χρησιμεύει σε τίποτα..
Μας την άφησαν οι μεγαλόψυχοι, διότι δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν από τις γενιές που θα γαλουχηθούν με αυτή.
Η Κλασσική Ελληνική γλώσσα δεν είναι απλά ένα εργαλείο.
Είναι το Εργαλείο.
Το σπουδαιότερο έναυσμα για την πνευματική άνθηση , την ευημερία του τόπου και την ανάδειξη του πολιτισμού μας.
Για αυτό επιβάλλεται να οπλιστούμε. Να αξιοποιήσουμε το πιο ικανό όπλο στην φαρέτρα του Ελληνισμού, την Γλώσσα μας.
Επιβάλλεται να αγκαλιάσουμε πάλι τις δικές μας αξίες και να μην τις παρατάμε ανενδοίαστα σε ξένα χέρια…
Σχόλια στό : “Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -AΠΟ ΤΗΝ ΔΩΡΑ ΤΖΕΜΑ”
Μπράβο Δωρα…σε λίγες παραγράφους έδωσες την σωστή διάσταση στο θέμα παιδεια…τα Ελληνόπουλα δεν γνωρίζουν τον πλούτο και την ομορφιά της Ελληνικής Γλώσσας…σκόπιμα…τα τρέλαναν με σειρές γνώσεις…τεράστιο το θέμα που έθιξες….Νανσυ
Μπράβο Δωρα…σε λίγες παραγράφους έδωσες την σωστή διάσταση στο θέμα παιδεια…τα Ελληνόπουλα δεν γνωρίζουν τον πλούτο και την ομορφιά της Ελληνικής Γλώσσας…σκόπιμα…τα τρέλαναν με σειρές γνώσεις…τεράστιο το θέμα που έθιξες….Νανσυ