Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

TΡΑΠΕΖΑ  ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ  4ος κυκλος

Τα ΚΟΡΙΤΣΙΑ της ΠΟΠ  την ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60

Γραφει ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΝΤΙΑΝΗΣ

Την δεκαετια του 60 ηταν δυσκολο στα κοριτσια να »παιζουν» σε συγκροτηματα η να γινουν τραγουδιστριες .

Η αυστηροτητα με την οποια αντιμετωπιζαν οι γονεις το συγκεκριμενο θεμα ηταν χαρακτηριστικη .

Στο βιβλιο του ντραμερ των SOUNDS  MIMH TΡΙΚΟΥΡΑΚΗ »Αναμνησεις Ζωης» η ΤΑΜΜΥ εκφραζει με τον καλυτερο τροπο το »δεσιμο» με ολα τα μελη του γκρουπ και την εννοια »ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΛΙΜΑ»που εβγαινε προς τα εξω αντιθετα με πολλα ελληνικα συγκροτηματα που οι ..φωνες των μελων εφταναν μεχρι τ’αυτια των θαμωνων του κλαμπ που »επαιζε »το γκρουπ.. »Σαν τραγουδιστρια-λεει η ΤΑΜΜΥ -ΔΕΝ αισθανθηκα ποτε σαν μοναδα αλλα σαν ενα φωνητικο οργανο σε ενα συντροφικο συνολο που με γεμιζε ευχαριστηση πολυ  μεγαλυτερη απο οση ικανοποιηση .εννοιωσα αργοτερα τραγουδωντας μπροστα απο κορυφαιες ορχηστρες » Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ειναι απο την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  26 Αυγουστου 1966 .Οι SOUNDS εμφανιστηκαν εκεινη την εποχη με την καταπληκτικη ΤΑΜΜΥ στο Θεατρο ΛΟΥΣΥ  στην ΧΑΛΚΙΔΑ .Την διοργανωση ειχε αναλαβει ο μετεπειτα διεθνους φημης  σχεσιαστης μοδας ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΣΛΑΝΗΣ αφου ο χωρος ανηκε στον πατερα του . Ηταν δε φανατικος θαυμαστης του ΝΙΚΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗ -που παρουσιασε το προγραμμα – και των GIRLS που ελαβαν μερος στο συγκεκριμενο ρεσιταλ…

Δυσκολα μπορουσε ενα δεκαεξαχρονο κοριτσι να »ξεφυγει»απο την ταναλια που εσφιγγαν οι »δικοι» της ανθρωποι για να μην αφησουν να…ακολουθησει το επαγγελμα του »μουσικαντη» οπως ελεγαν ..

Η ΤΑΜΜΥ πηγαινε στα ΑΓΓΛΙΚΑ οταν »Πρωτοταξιδεψα στην μουσικη κανοντας σκασιαρχειο για να συνοδευσω μια συμμαθητρια μου που ντρεποταν να παει μονη σε μια ακροαση.

Πεντε ολοκληρα χρονια κρατησε η επιτυχημενη συνεργασια της ΤΑΜΜΥ με τους SOUNDS κατω απο το αγρυπνο ματι του μανατζερ τους ΑΛΚΗ ΕΞΑΡΧΟΥ . Το »βελουδινο» διαζυγιο περιγραφει με το δικο του τροπο ο ΜΙΜΗΣ ΤΡΙΚΟΥΡΑΚΗΣ .ντραμερ του συγκροτηματος και συγγραφεας της αυτοβιογραφιας των »ΗΧΩΝ» »Μετα απο πεντε χρονια μεστης συνεργασιας η ΤΑΜΜΥ και με την παροτρυνση  του κοινου μας μανατζερ θα μας αποχαιρετισει αρχιζοντας σολο καριερα .Ολοι της  ευχηθηκαμε τα καλλιτερα με την θερμη που περιεβαλε η σχεση μας και που διατηρηται ακομα και σημερα » Ηταν 1968 οταν μπαινει στις ραγες μιας σολο επιτυχημενης καριερας .Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ της MUSIC BOX  ΜΑΡΙΚΑ ΓΚΕΣΑΡ σε ανυποπτο χρονο στο γραφειο μου θα μου πει » Την θεωρουσαμε καταπληκτικη τραγουδιστρια και με τους SOUNDS εδενε πολυ .Οταν αποφασισε να κανει σολο καριερα και ηχογραφησε το πρωτο της αλμπουμ επεισε και τον πιο δυσκολο ακροατη οτι η ανοδος στο τραγουδι ηταν ζητημα χρονου .» Γεγονος που επιβεβαιωθηκε στο 2ο ΜΑΜΟΥΘ της εταιρειας με τιτλο »SHOW 70»  και παρουσιαστη τον ΑΛΚΗ ΣΤΕΑ οπου αποθεωθηκε… .. Η ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της επισφραγιστηκε το 1973 με την κυκλοφορια του αλμπουμ  ΤΑΜΜΥ Νο 2 .Στο δισκο η επιτυχια του ALBERT HAMMOND »Never rain in southern Callifornia  »με το ελληνικο τιτλο »ΟΤΑΝ ΦΥΓΟΥΝ ΔΕΝ ΓΥΡΝΟΥΝ ΤΑ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ» την απογειωσε…

Βρεθηκα να τραγουδω σε ενα μικρο στουντιο μετα απο εκεινη με την παρακινηση των παραγωγων  οταν εμαθαν οτι στο σχολειο τραγουδουσαμε ντουετο »

Απο εκεινη την στιγμη η ανοδος της ΤΑΜΜΥ παρεα με τους SOUNDS ηταν ζητημα χρονου .Πρωτη εμφανιση στο ΡΕΣΙΤΑΛ  ΜΑΜΟΥΘ τον ΜΑΙΟ του 1966 .

Ενα ολοκληρο μηνα οι »ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΡΥΘΜΟΙ» προγραμματιζαν την »εισβολη» του πρωτου γυναικειου συγκροτηματος στο χωρο της μουσικης .Των GIRLS .Χωρις ν αποκαλυψουν »ονοματα » και λεπτομερειες …στο τευχος 51 που κυκλοφορησε την ΤΕΤΑΡΤΗ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 1966 και στην τριτη  σελιδα του περιοδικου πεφτει το πρωτο »μπαμ» » Ιδου λοιπον που εσκασε η ..βομβα.Το αναμενομενο με αγωνια πρωτο γυναικειο Ελληνικο συγκροτημα εφτασε και γνωριζει την πρωτη του δημοτικοτητα .ΟΙ GIRLS ρυθμικες κοπελλιτσες απ’την ΑΘΗΝΑ ,μαθητριες  ακομη απειλουν πολλα φτασμενα συγκροτηματα .» Την φωτογραφια που βλεπουμε συμπληρωνει ο τιτλος »ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ» Οσο για το BANKERS που βλεπετε στην ακρη αριστερα πανω στο δερμα της γκραν -κασας της ντραμς ,ειναι το ονομα του…αρσενικου συγκροτηματος που επαιζε στο κλαμπ » VILLAGE» που ανηκε σε συγγενικο προσωπο της κιθαριστριας και τα οργανα του οποιου παραχωρηθηκαν για τις προβες των GIRLS . Εκτος απο τον ΑΛΚΗ ΕΞΑΡΧΟ που ηταν..αδελφος της σολιστριας του γκρουπ ειχαν και την υποστηριξη του ΝΙΚΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗ .Στο τευχος 51 γραφει για  τις GIRLS και τις παρουσιαζει » ΕΙΜΑΙ πραγματικα υπερηφανος που εξασφαλισα  στην εταιρεια μου .την ΜUSIC BOX το πρωτο γυναικειο συγκροτημα …ΓΝΩΡΙΣΤΕ τΙς σημερα εν συντομια .ΤΖΟΥΛΥ ντραμερ και τραγουδιστρια ,ΜΠΕΣΣΥ ληντ γκιταρ ,ΜΑΡΙ -ΑΝΝ μπασο και τραγουδι ΕΦΗ .οργανο και…τσικλα ..

Οι SOUNDS  παιζουν πρωτοι δυο τραγουδια .ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ η νεαρη τραγουδιστραια με την μεγαλη  επιτυχια της NANSY SINATRA » THESE BOOTS ARE MADE FOP WALKING αποθεωνεται απο τους ενθουσιωδεις θεατες του ρεσιταλ και γινεται..χαμος καθως  τραγουδα την επιτυχια του  CRISTOPHE »JE NE T’AIME PLUS »

Σταθμο στην καριερα της αποτελει το μικρο..αλλα εκπληκτικο δισκακι » ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ» που ηταν   μονιμος προσκεκλημενος  σε καθε νεανικο παρτυ .

Δεν προλαβαν να γινουν γνωστες στους Ελληνες τηνειτζερς -ετσι ελεγαν τοτε την πλειοψηφεια των νεων απο την ηλικια των 13 -19 ετων – οι νεαρες GIRLS και διαβαζουμε στα περιοδικα της εποχης οτι »ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ του Βρεττανικου Β.Β.C. »γυρισε» ενα πενταλεπτο ντοκυμαντερ με τα δυο δικα τους τραγουδια »ROCKET FOR GIRLS »και ΗΕLLOW  BEETHOVEN ».H κινηματογραφηση εγινε στο κλαμπ  VILLAGE της Πλατειας  Αμερικης με προοπτικη να προβαλλοταν σαν ντοκυμαντερ  στις αρχες προβολης κινηματογραφικων ταινιων οπου μεχρι τοτε επαιζαν επικαιρα  η κινουμενα σχεδια ..Δυστυχως οπως με πληροφορησε πριν μερικα χρονια ο ΜΑΡΤΕΝ ΓΚΕΣΑΡ της Μusic box  παρα τις υποσχεσεις του επικεφαλης του συνεργειου καποιου CAROL….αντιτυπο δεν πηρε ΚΑΝΕΝΑΣ απο το συγκροτημα η της δισκογραφικης εταιρειας που ειχε ηχογραφησει τα τραγουδια του συγκροτηματος .Ακομα παρα τις προσπαθειες στελεχων της  εταιρειας που εφτασαν μεχρι το ραδιοτηλεοπτικο κτηριο του Αγγλικου σταθμου ΚΑΝΕΝΑΣ δεν  μπορουσε να δωσει σχετικες πληροφοριες αν προβληθηκε ποτε στους Αγγλικους  κινηματογραφους , Δυο εμφανισεις των GIRLS ηταν αρκετες για να προσθεσουν μεγαλη δημοσιοτητα  στο γυναικειο συγκροτημα .Τον ΜΑΙΟ ΤΟΥ 1966 στο κινηματογραφο ΠΙΓΚΑΛ της  Πατησιων στο »ΡΕΣΙΤΑΛ  ΜΑΜΟΥΘ» με τα καλυτερα ελληνικα συγκροτηματα -τοτε- FORMINX .CHARMS .SOUNDS..κ.α  Λιγους μηνες αργοτερα στην ΧΡΥΣΗ ΒΡΑΔΥΑ» στο Καλλιμαρμαρο που οργανωσε η εφημεριδα »ΕΘΝΟΣ» με τον ΣΠΥΡΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ και παρουσιασε ο αδελφος του ΓΙΩΡΓΟΣ και παλι με τα καλυτερα συγκροτηματα αναμεσα τους και οι OLYMPIANS .

Ολη αυτη η προσεγμενη αλλα γεματη επιτυχιες πορεια της  χαριζει απο το περιοδικο »ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ

ΡΥΘΜΟΙ »τον τιτλο της  Δημοφιλεστερης τραγουδιστριας ΠΟΠ την δεκαετια του 60..

Η πρωτη γνωριμια των GIRLS με τον ιδιοκτητη της εταιρειας που υπογραψαν συμβολαιο .τον ΜΑΡΤΕΝ ΓΚΕΣΑΡ της ΜUSIC BOX ηταν ενθουσιωδης .

Χαρακτηριστικα στην υπογραφη τησ συνεργασιας και στην φωτο που την συνοδευει εχει γραφτει και το εξης  » Οι GIRLS στην μεγαλη στιγμη της  καριερας τους .

Η μονομαχια ΑΘΗΝΑΣ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ δεν περιοριζοταν μονο σε Αθλητικο επιπεδο .Την δεκαετια του 60 διεκδικουσαν την »ΠΡΩΤΙΑ» εμφανισης του καθαρα  ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ μοντερνου ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ, »Χρονικα  -γραφτηκε σε εφημεριδα της συμπρωτευουσας- οι SWEET GIRLS αποτελουν το ΠΡΩΤΟ αμιγως ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ γκρουπ που εμφανιστηκε στην ΕΛΛΑΔΑ..Η ημερομηνια εμφανισης τους ηταν τελη ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ του 1965  .στην  θεσσαλονικη. Οι SWEET GIRLS αφου πρωτα εγιναν »ειδωλα» στις συμμαθητριες τους  -φοιτουσαν ολες στο Γυμνασιο- αρχισαν να παιζουν σε μουσικα πρωινα και εκει απο στομα σε στομα ακουγοταν η φραση »ΠΑΜΕ να δουμε τα κοριτσια απο το ταδε γυμνασιο που εχουν φιαξει συγκροτημα  και  παιζουν μουσικη»Ομως οι αυστηροι γονεις χωρις να γνωριζουν τιποτα ηταν το μεγαλο εμποδιο που επρεπε να ξεπερασουν προκειμενου τις Κυριακες η απουσια τους απο το σπιτι να μην γινεται ιδιαιτερα αισθητη .Ο ΠΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ ηταν μια δικαιολογια αλλα και το αντρατακτο στοιχειο που με τις ..ευλογιες τους οι γονεις ηθελαν ν ασχολουνται οι νεαρες  μαθητριες . Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ειναι του 1966 .Οι SWEET GIRLS παιζουν σε καποιο πρωινο  μαζι με τους συντοπιτες τους BRIGHTNESS .Aριστερα με το μπασο η ΒΑΣΩ ΣΙΚΑΡΙΔΟΥ και διπλα της η ΦΑΝΗ ΠΑΤΣΑΡΙΚΑ -σολο κιθαρα  τραγουδι – αργοτερα ΦΩΤΙΟΥ που εκανε  καριερα στις μπουατ της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ .Απο το ..καδρο λειπουν αλλα δυο μελη του γκρουπ .Η ΑΡΙΑΔΝΗ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ- οργανο- και η ΑΛΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ -ντραμς –  Εκεινη την εποχη η ΑΛΙΚΗ ειχε »ερωτευτει» τον ΠΑΣΧΑΛΗ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ και ηταν ζευγαρι .πρ’ολο που επαιζε σε ασημα συγκροτηματα οπως οι DRUGSTORE MEN  και οι ΒRAMS. Οι ΟLYMPIANS δεν ειχαν σχηματιστει ακομα ..

Μπροστα στο συμβολαιο συνεργασιας που τους εξασφαλιζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ  συνεργασια με την πρωτη- σ αυτα τα θεματα -εταιρεια δισκων.

» Η εμφανιση στο ΡΕΣΙΤΑΛ ΜΑΜΟΥΘ αλλα και σαν τριο στην »ΧΡΥΣΗ ΒΡΑΔΥΑ »του ΣΤΑΔΙΟΥ εχουν καταγραφει με επιτυχια στην ιστορια του συγκροτηματος .

θΥΜΑΜΑΙ τα λογια του ΒΑΣΙΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ οταν τις ακουσε να παιζουν στο Καλλιμαρμαρο την επιτυχια των IDOLS » DAM DAM BABY » ..

»Aυτα τα κοριτσια θα μπορουσαν να πανε πολυ ψηλα αλλα οι γονεις τους προτιμουν οι κορες  τους να σπουδασουν» Προφητικα τα λογια του ντραμερ ,αφου σε λιγο καιρο το συγκροτημα διαλυθηκε ..

Οι τιτλοι των δυο γυναικειων συγκροτηματων  …στην ιστορια μοιραστηκαν..ΟΙ GIRLS ηταν το πρωτο ΕΛΛΗΝΙΚΟ γυναικειο  συγκροτημα που ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕ ΔΙΣΚΟ .Οι SWET GIRLS απο την ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ειχαν  το τιτλο του ΠΡΩΤΟΥ γυναικειου  συγκροτηματος που δημιουρηθηκε στην Ελλαδα .

Θυμαμαι την ΜΑΡΙΝΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ σε καποιο βελτιωμενο απο φωτογραφικης πλευρας τευχος των ΜΟΝΤΕΡΝΩΝ ΡΥΘΜΩΝ να παιζει μπιλιαρδο  και ο Θειος ΜΑΣΤ να την συστηνει  ως ΜΑΡΙΝΑ ΝΤΑΜΟΥ .Ηταν η εποχη που στο αερα  κυριαρχουσε η ..διαλυση των FORMINX παρ’ολο που διπλα απο την ΜΑΡΙΝΑ ο κιθαριστας ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ  ποζαρε με…σομπρερο και  καραμπινα σαν τα μεξικανικα φιλμ. Απο την πρωτη εκεινη φωτογραφια η ανοδος της γλυκιας τραγουδιστριας ηταν  θεαματικη .Με πολυτιμο συνεργατη και συνθετη τον ΓΙΩΡΓΟ ΡΩΜΑΝΟ εγραψε το πρωτο μικρο δισκο στην εταιρεια του αξεχαστου ΑΛΕΚΟΥ ΠΑΤΣΙΦΑ .Την LYRA που ειχε παρακλαδι της την ΖΟDIAC..To 1968 λοιπον ηχογραφει το ΓΕΙΑ ΣΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ με φλιπσαιντ -ετσι λεγοταν η Β! πλευρα του δισκου των 45 στροφων- το ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΥΜΟΣ .Ενα χρονο αργοτερα στην ιδια εταιρεια » βγαζει»ενα μικρο  ακομα δισκο .ΠΑΝΤΑ με την συνθετικη αλλα και ποιοτικη σφραγιδα του ΓΙΩΡΓΟΥ  ΡΩΜΑΝΟΥ .ερχεται..στην δημοσιοτητα »Ο ΚΟΥΚΛΟΣ» μαζι με την »ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΤΡΕΛΛΩΝ»  Την ΜΑΡΙΝΑ την γνωρισα οταν ημουν στην CBS .Δηλαδη το 1978 .Ηταν ετοιμη η καινουρια δουλεια της »ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ Ν’ΑΓΑΠΙΕΣΑΙ » και μαζι με την αξεχαστη ΣΑΣΑ ΜΑΝΕΤΑ  βαλαμε σκοπο μεσα απο την διαφημιστικη εκπομπη της εταιρειας να κανουμε επιτυχια το »ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ »που ηταν επιτυχημενη διασκευη  του »never never never’ της SHIRLEY BASSEY .

Δηλαδη τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ του 1965..

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι οτι και οι SWEET GIRLS ειχαν υπογραψει συμβολαιο με την MUSIC BOX αλλα ποτε δεν μπορεσαν να »κατεβουν»στην ΑΘΗΝΑ να ηχογραφησουν εστω την πολυ καλη συνθεση τους που γνωριζε μεγαλη αποθέωση σε καθε συναυλια  »ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ».

Το τραγουδι θα ερμήνευε η ντράμερ του γκρουπ και – σημερινη- συζυγος του ΠΑΣΧΑΛΗ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ  ΑΛΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ .

Η ιδια σκορπιζε ενθουσιασμο τραγουδωντας μαζι με τις αλλες  κοπελλες το κλασσικο χιτ των ΒΕATLES  » TICKET TO RIDE »

Η αγαπη της ΜΑΡΙΝΑΣ για την δεκαετια του 60 μεταφραστηκε με πολλους τροπους.Διευθυντρια της εταιρειας ΜΑΚ-ΜΑΡ μου εδωσε την ευκαιρια μεσω της σημαντικης για τα δεδομενα της εποχης εκθεσης στο Σ.Ε.Φ.

» MUSIC VISION MEDIA» να παρουσιασω την »ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΠΟΠ & ΡΟΚ στην αιθουσα ΜΕΛΙΝΑ  ΜΕΡΚΟΥΡΗ.

ΣΤΗΝ συναυλια εμφανιστηκαν οι CHARMS ,IDOLS ,SOVER GROUP, MAGICS ,STORMIES .CINQUETTI και οι τραγουδιστες

ΔΑΚΗΣ .ΡΟΜΠΕΡΤ ΟΥΙΛΛΙΑΜΣ .ΤΕΡΗΣ ΧΡΥΣΟΣ .ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΛΕΖΟΥ.ΛΗΔΑ.ΤΑΜΜΥ .ΤΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ,κ.α

Την ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΠΟΠ & ΡΟΚ που εγινε την ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1997 παρακολουθησαν 1000 θεατες αναμεσα τους οι  ΜΑΡΤΕΝ & ΜΑΡΙΚΑ ΓΚΕΣΑΡ η ΝΑΝΑ ΤΣΟΓΚΑ  συζυγος του εκδοτη των ΜΟΝΤΕΡΝΩΝ ΡΥΘΜΩΝ ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΟΓΚΑ  που »τιμηθηκαν» καθως και πολλοι δημοσιογραφοι ,στιχουργοι και παρουσιαστες .

ΟΤΑΝ βρεθηκαμε στα ΣΠΑΤΑ για την »ΕΚΠΟΜΠΗ» του MEGA» η ΣΟΦΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ που τοτε τραγουδουσε λαικα μου εξηγησε πολλα σημεια απο την ιστορια του συγκροτηματος που »βρεθηκε» να τραγουδα μαζι τους τους ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ  NEWS HOPES που διεθεταν ιδιοκτητο στουντιο για προβες και μια πολυπληθη παρεα απο νεαρες δεσποινιδες που ακολουθουσαν το συγκροτημα σε καθε συναυλια .

Τα επομενα χρονια η ΜΑΡΙΝΑ ειχε την επιθυμια να με παντρεψει. Η »κουμπαρια» δεν πραγματοποιηθηκε αλλα γιναμε πολυ καλοι φιλοι .Την θυμηθηκα  στην καλυτερη εκπομπη μεχρι σημερα του MEGA  με 50% θεαματικοτητα και περιεχομενο την μουσικη της ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ του 70-80 να ξεδιπλωνει τις αναμνησεις και ν αφηνει αφωνο τον…παρουσιαστη και μερικους μουσικους -τραγουδιστες που συμμετειχαν στην »ΕΚΠΟΜΠΗ» του πρωτου εκεινη την εποχη τηλεοπτικου καναλιου.Στην φωτογραφια ειναι διπλα στους ΤΑΚΗ  ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ των SOUNDS και τον ΤΕΡΗ ΙΕΡΕΜΙΑ των CHARMS . Πιο πανω η ΤΑΜΜΥ και στην πρωτη σειρα η ΣΟΦΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ αλλο ενα κοριτσι της ΠΟΠ την δεκαετια του 60  που γνωρισε επιτυχια με το συγκροτημα  των NEW HOPES .Aπο μικρη ηλικια μολις…13 ετων την ανακαλυπτει ο μετεπειτα  συζυγος της και αρχηγος του συγκροτηματος ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ . Μαζι εμφανιζονται σε συναυλιες και ηχογραφουν δυο μελωδικους δισκους που αποτελουν μονιμο ρεπερτοριο των παρτυ στα τελη της δεκαετιας του 60  Το ενα σαρανταπενταρι ειχε τιτλο »ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ» ενω το δευτερο »ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΣΒΥΣΕ » Η ΣΟΦΗ γνωριζει μεγαλη επιτυχια .Αποθεωνεται στα μουσικα πρωινα  του ΚΙΜΩΝΑ ΑΡΕΤΑ στην ΤΕΡΨΙΘΕΑ του ΠΕΙΡΑΙΑ αλλα η ηλικια της… δεν της επιτρεπει να εμφανιζεται μαζι με τους NEW HOPES σε κλαμπς.

Σε μια απο αυτες στον Κορυδαλλο που εγινε στον κινηματογραφο  » ΠΟΠΙΚΟ »και παρουσιασε μαζι με τους ντοπιους ΤΟRRENTS o καλος φιλος ΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΑΣ εγινε χαμος .

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ  Ζητωκραυγες ατελειωτα χειροκροτηματα και η ΣΟΦΗ να τραγουδα τρεις φορες το » ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ» και οι φιλοι  του γκρουπ να μην χορταινουν .

Τα πρωτα τους βηματα με νεανικα συγκροτηματα εκαναν  την δεκαετια του 60 και τρεις τραγουδιστριες που ανεβηκαν τα σκαλοπατια της επιτυχιας και καθιερωθηκαν την δεκαετια του 70 .

Ηταν η αξεχαστη ΡΕΝΑ ΠΑΓΚΡΑΤΗ που πριν γινει μελος των ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ τραγουδουσε στο Μοσχατο με τους METEORS .

Aκομα η ΜΙΛΛΥ ΚΑΡΑΛΗ που ξεκινησε με τους BEST στην ΑΘΗΝΑ νωριτερα απο την προσωπικη της καριερα .

Στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ηταν γνωστη η πορεια της ΜΑΡΙΑΣ που ενω τραγουδουσε με τους OLYMPIANS την κερδισε ο ενθουσιασμος  και το ενδιαφερον των MONKS

ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΝΤΙΑΝΗΣ  : ΠΡΟΕΔΡΟΣ της ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΤΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ Ειδικος Συμβουλος Μ.Μ.Ε. Δημοσιογραφος

ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΛΑΜΙΝΙΩΝ ΒΗΜΑ

Μου αρέσει! Κοινοποιήστε  …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά