Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Γιατι η γιόγκα βοηθά στην αντιμετώπιση του άγχους;

Η γιόγκα ενθαρρύνει την ψυχική και σωματική χαλάρωση, η οποία βοηθά στη μείωση του στρες και του άγχους.

Οι σωματικές στάσεις προάγουν την ευλυγισία, ανακουφίζουν από την ένταση και ανακουφίζουν τον πόνο.

Οι στάσεις γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσουν να απελευθερώσετε σωματικά μπλοκαρίσματα όπως μυϊκούς κόμπους, βοηθώντας στην απελευθέρωση των συναισθημάτων και της έντασης.

Προάγουν επίσης την απελευθέρωση ενδορφινών τονώνουν τη διάθεση , οι οποίες είναι οι ορμόνες της καλής αίσθησης που μπορούν να επηρεάσουν θετικά τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε το στρες.

Η εστίαση στην παρούσα στιγμή κατά τη διάρκεια της πρακτικής της γιόγκα ενισχύει την επίγνωσή σας, ενισχύει τη συγκέντρωσή σας και συγκεντρώνει το μυαλό σας.

Καθώς συνειδητοποιείτε την παροδική φύση των σωματικών σας αισθήσεων, σκέψεων και συναισθημάτων, μπορεί να είναι πιο εύκολο να αφήσετε τις προσκολλήσεις σε θετικές, αρνητικές και ουδέτερες εμπειρίες.

 Μπορεί επίσης να μάθετε να καλλιεργείτε συναισθήματα όπως αγάπη, χαρά και γαλήνη.

Οι ασκήσεις αναπνοής, γνωστές ως pranayama στα σανσκριτικά, σας διδάσκουν να χαλαρώνετε, να ρυθμίζετε την αναπνοή σας και να αναπνέετε βαθιά.

Αυτό βοηθά στη μείωση του στρες και ηρεμεί το σώμα και το μυαλό σας. Οι τεχνικές αναπνοής μπορούν επίσης να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου σας και να ενθαρρύνουν την επίγνωση.

Μπορείτε να κάνετε ασκήσεις αναπνοής κατά τη διάρκεια της πρακτικής σας γιόγκα ή όταν θέλετε να εστιάσετε στη χαλάρωση όλη την ημέρα.

Αυτές οι τεχνικές είναι επίσης χρήσιμες όταν αντιμετωπίζετε άβολα συναισθήματα ή δύσκολες καταστάσεις.

«Σύμφωνα με μια μελέτη του 2018, η γιόγκα είχε θετικό αποτέλεσμα σε γυναίκες που έκαναν Hatha yoga 3 φορές την εβδομάδα για 4 εβδομάδες.

Μετά από 12 συνεδρίες, παρουσίασαν σημαντικές μειώσεις στο στρες, την κατάθλιψη και το άγχος. Ερευνα του 2020 έδειξε πως οι άνθρωποι που εκαναν διαλογισμό- γιογκα νιντρα διάρκειας 11 λεπτών για 30 ημέρες μείωσαν τα επίπεδα άγχους τους, ενίσχυσαν τη συνολική τους ευεξία και βελτίωσαν την ποιότητα του ύπνου τους.»

Αν και η ιστορία της γιόγκα μας πάει πίσω στους αιώνες οι τεχνικές της είναι πάντα σύγχρονες και χρήσιμες!

yogaforyou

Μαργιαννα Καρακωστα Δασκαλα ΓΙΟΓΚΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά