Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Το λογικό είναι οι εταιρίες να θέλουν να πουλήσουν περισσότερα νέα αυτοκίνητα. Δεν λείπουν όμως και κάποιες -μεμονωμένες- φωνές κοινής λογικής.

Σε έναν κόσμο που εκθειάζει το καινούργιο και διψά για το κέρδος, μοιάζει παράδοξο να ακούγεται μια φωνή η οποία λέει ότι ίσως αυτό να μην είναι και μονόδρομος.

Πολύ δε περισσότερο όταν αυτή η φωνή προέρχεται μέσα από μία εταιρία αυτοκινήτου, η οποία ζει και αναπτύσσεται μόνο από την πώληση καινούργιων μοντέλων.

Και όμως, ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της BMW φαίνεται να πηγαίνει κόντρα σε αυτή το ρεύμα. Και καλεί όλους μας να σκεφτούμε τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να παρατείνουμε τη ζωή και την χρήση των παλαιών αυτοκινήτων μας.

Η Monika Dernai, η επικεφαλής της BMW για την βιωσιμότητα, έκανε πρόσφατα μία ομιλία στο Λονδίνο σε μία συνάντηση με θέμα για το πως η αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να περιορίσει την επίδρασή της στον πλανήτη σχετικά με τα απόβλητα.

Η Dernai υποστήριξε μία κάπως αιρετική θέση, λέγοντας ότι από την άποψη της βιωσιμότητας και της προστασίας του πλανήτη, θα ήταν πιο λογικό οι καταναλωτές να κρατήσουν τα παλαιά τους αυτοκίνητα.

Η σκέψη της αφορά τους τρόπους με τους οποίους τα παλιά αυτοκίνητα θα μπορούσαν να παραμένουν νέα κατά την διάρκεια της ζωής τους, έτσι ώστε να είναι σε καλή κατάσταση και να μην χρειάζεται να οδηγηθούν στα σκουπίδια.

Όπως είπε χαρακτηριστικά “Πρέπει να σκεφτούμε πως θα αυξήσουμε την ζωή των αυτοκινήτων μας, και να μην δημιουργούμε μία αγορά μεταχειρισμένων όπου ο ένας πουλάει στον άλλο χρησιμοποιημένα αυτοκίνητα. Η ιδέα είναι να έχουμε καλύτερους τρόπους ώστε να “φρεσκάρουμε” ένα παλιό αυτοκίνητο. Μπορούμε να σχεδιάσουμε τα αυτοκίνητα με τέτοιο τρόπο ώστε να αλλάζει εύκολα ένα παλιό κάθισμα με ένα καινούργιο έτσι ώστε το αυτοκίνητο να δείχνει πάντα σχεδόν νέο”.

Η άποψη της Dernai, αν και κόντρα στην ίδια την φιλοσοφία της βιομηχανίας και της ανάγκης για πωλήσεις και κέρδος, αντανακλά έναν νέο και σοβαρό προβληματισμό για την προστασία του πλανήτη και την εκλογίκευση της αγοράς αυτοκινήτου.

Η ίδια βέβαια έσπευσε να πει ότι είναι αδύνατον να οδηγηθούν οι καταναλωτές στα Μαζικά Μέσα Μεταφοράς, και ότι πάντα θα χρειάζεται ένα προσωπικό όχημα μετακίνησης.

Όμως οι απόψεις της ταιριάζουν με μία μεγάλη πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού που από αδυναμία αγοράς νέου και πανάκριβου αυτοκινήτου, γνωρίζει έστω και από ανάγκη ότι η καλή συντήρηση ενός παλιού αυτοκινήτου είναι η μοναδική οδός. Τώρα και με την σφραγίδα της οικολογίας και της προστασίας του πλανήτη.

https://www.newsauto.gr/news/krati

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά