Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Το κινεζικό SUV εντυπωσιάζει με τον premium χαρακτήρα του, αλλά δεν διεκδικεί δάφνες σχεδιαστικής πρωτοτυπίας, μιας και αντλεί έμπνευση από το γερμανικό πολυτελές μοντέλο.

Μεγαλεπήβολα είναι τα σχέδια των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες επιθυμούν να διαδραματίσουν σημαίνοντα ρόλο στα αυτοκινητικά τεκταινόμενα.

Κάποια από τα κινέζικα μοντέλα συγκεντρώνουν ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον, εντυπωσιάζοντας με την κομψή τους εμφάνιση, αλλά και το πλήθος σύγχρονων τεχνολογιών που ενσωματώνουν.

Υπάρχουν, όμως, και αυτά που δεν διεκδικούν… δάφνες πρωτοτυπίας, δεδομένου ότι αντλούν έμπνευση από κάποια μοντέλα που μεσουρανούν στην ευρωπαϊκή αγορά.

Στην τελευταία κατηγορία ανήκει και το νέο SUV της κινεζικής κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας Changan Automobile. Πρόκειται για το Uni-K, που η εμφάνιση του πίσω μέρους του παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό σε αυτή της γνώριμης σε όλους μας Porsche Cayenne.

Ενδεικτική είναι η LED λωρίδα που διατρέχει το πίσω μέρος του Uni-Κ και γεφυρώνει τα φωτιστικά σώματα, το σχεδιαστικό μοτίβο των οποίων μοιάζει με αυτό του γερμανικού SUV. Εμπνευσμένη από την Cayenne είναι, επίσης, η αεροτομή, όπως και η επικλινής οροφή που προσδίδει στο κινεζικό SUV μία ιδιαίτερα – αλλά όχι πρωτότυπη – επιθετική όψη.

Από την άλλη, η εικόνα στο μπροστινό μέρος είναι τελείως διαφορετική, με τους κεντρικούς προβολείς του Uni-K να έχουν πιο αιχμηρό σχήμα. Από τη σχεδιαστική συνταγή της Cayenne αποκλίνει επίσης η μάσκα, όπως και οι αεραγωγοί.

Αφήνοντας στην άκρη της σχεδιαστικές ομοιότητες των δύο SUV, και εστιάζοντας στο Uni-K αυτό διακρίνεται για τον premium χαρακτήρα του, ο οποίος αναδεικνύεται – μεταξύ άλλων – από τις κομψές ζάντες αλουμινίου των 21” και τις «κρυφές» χειρολαβές στις θύρες του αμαξώματος.

Αναφορικά με τις διαστάσεις του, το Uni-K είναι μεγαλύτερο από την Cayenne, με το μήκος του να ανέρχεται σε 4,86 μ., το πλάτος σε 1,94 μ. και το ύψος σε 1,70 μ.

Το κινεζικό μεγάλο SUV κινείται έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων που αποδίδει 232 ίππους και 360 Nm και πλαισιώνεται από 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Η εμπορική διάθεση του μοντέλου στην Κίνα ξεκίνησε πριν από λίγους μήνες με την τιμή να ξεκινά από τα 179.000 γουάν, δηλαδή 22.845 ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.

ΠΗΓΗ  https://www.carandmotor.gr/nea/ayti

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά