Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Μερος 2ο

Ρεπορτάζ : ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ

Το Σαλαμινιων ΒΗΜΑ ρωτα και οι εκπαιδευτικοί απαντούν  – Υπάρχουν   σοβαρά μαθησιακά κενά  στα παιδία μας ; Και που οφείλετε ;;

Σειρά άρθρων οπου εκπαιδευτικοί απο ολη την Ελλαδα απαντούν για ποιο λογο η  εκπαίδευση δεν εχει τα αποτελέσματα που θα έπρεπε ;;

Γιατι υπάρχει σε μεγάλη μερίδα μαθητών  σπουδαστών ακομα και φοιτητών σοβαρές ελλείψεις γνώσεων  ;;;

Δεν θα αναφερθούμε σε αυτο το ρεπορτάζ  στο αλλο μεγάλο θεμα  που εχει εισχωρήσει  για τα καλα και στην μαθητική Κοινότητα  ..η  ΒΙΑ.

Ενα σοβαρο πλέον φαινόμενο .. που  ανησυχεί σοβαρα την κοινωνία .. στο οποίο  θα ασχοληθούμε σε αλλο ρεπορτάζ

  • Οι Απαντήσεις θα δημοσιευθούν σε  σειρά άρθρων (γραπτές ή ηχητικές )  απο εκπαιδευτικούς ολων των βαθμίδων

  • Συμμετοχή μπορούν να εχουν ολοι  οσοι το επιθυμούν  , με προϋπόθεση να εiναι ή ήταν  εκπαιδευτικοί .

  • Στο  mail   info@salaminionvima.gr

Σεβόμαστε ολες τις απόψεις και ευχαριστούμε θερμά  ολους τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς απο ολη την Ελλαδα ….για το θάρρος της γνώμης τους Δημόσια ..

 ….. Ευχαριστούμε Θερμά τον Γνωστο Τραγουδοποιο ΑΛΛΑ και εκπαιδευτικο   κ  .  Θανο Ολυμπιο απο την ΑΘΗΝΑ  ..  Καθώς και τον κ . Θοδωρή Βουζδούκα Καθηγητή ξένων γλωσσών απο την πανέμορφή πολη  των  ΣΕΡΡΩΝ

===========================================================================================

2ο Μερος του  Ρεπορτάζ

    3 )  ΘΑΝΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΣ Καθηγητής Μουσικής -Καλλιτεχνης – Φιλαδέλφεια Αθηνα

…. Οφείλεται στα λάθος πρότυπα που προβάλλονται στη νεολαία.

Ή τηλεόραση έχει παίξει μεγάλο ρόλο στην αποχαύνωση των νέων, προβάλλοντας τηλεοπτικά σκουπίδια.

Προβάλλοντας αμόρφωτους και χαμηλου επιπεδου ανθρώπους της show biz (παρουσιαστές, μοντέλα, τραγουδιστές) και οι οποίοι θεωρούνται επιτυχημένοι και έχουν θησαυρίσει.

======================================================================================

4)  Θοδωρής Βουζδούκας Καθηγητής ξένων γλωσσών ΣΕΡΡΕΣ

Η κάθε γενιά έχει τα δικά της ιδιαίτερα γνωρίσματα, που έχουν άμεση σχέση με τον τρόπο ζωής των νέων, τις ιδιότητες του χαρακτήρα τους, τις αντιλήψεις, αλλά και κυρίως τα ενδιαφέροντά τους.

Την σημερινή εποχή ζούμε σε μια παγκοσμιοποιημένη και πολυπολιτισμική κοινωνία όπου οι φρενήρεις ρυθμοί της καθημερινότητας μας αναγκάζουν τους νέους να αγωνίζονται σε καθημερινό επίπεδο προκειμένου να μπορέσουν να επιβιώσουν.

Παρ’ολα αυτά, συχνά γίνεται λόγος για το χαμηλό επίπεδο των νέων κλπ. Κατά την γνώμη μου θεωρώ ότι όλη αυτή η στάση έχει να κάνει με την παιδεία που λαμβάνουμε από το οικογενειακό μας περιβάλλον καθώς και τα νέα πρότυπα της εποχής μας τα οποία επηρεάζουν είτε θετικά είτε αρνητικά την νέα γενιά.

Ωστόσο, πρέπει να σημειώσουμε ότι είναι τέτοια η νοοτροπία των Ελλήνων που στην προσπάθεια τους να βγάλουν χρήματα χάνονται κάπου στην μετάφραση…

Για παράδειγμα αναφορικά με την διδαχή των ξένων γλωσσών στην χώρα μας, πιο πολύ μας ενδιαφέρει το εάν θα πάρουμε την εκάστοτε πιστοποίηση πάρα η πραγματική γνώση την οποία θα είμαστε θα θέση να ανακαλεσουμε ανάλογα με τις διάφορες επικοινωνιακές περιστάσεις και όχι μόνο.

Η γλώσσα δεν κρύβει μόνο ένα σύνολο γραμματικών κανόνων και λεξιλογίου που πρέπει να αποστηθησουμε αλλά πολλά περισσότερα.

Όλα έχουν να κάνουν με τις προσωπικές επιδιώξεις του καθενός και τα κίνητρα του τα οποία είναι ζωτικής σημασίας.

Εν τελει, ποτέ δεν πρέπει να απελπιζομαστε αλλά απεναντίας πρέπει δείξουμε εμπιστοσύνη στους νέους που αποτελούν την μαγιά για την ζύμη του αύριο, οι οποίοι με τα κατάλληλα εργαλεία και την τεχνογνωσία που πλημμυρίζει τον 21ου αιώνα μπορούν να καταφέρουν πολλά περισσότερα από αυτά που περιμένουμε.

*  Αύριο η συνέχεια  του Ρεπορτάζ ..

==============================================================================================================================================================================

 1ο Μέρος Ρεπορτάζ

2 )  Κας  Αποστολοπουλου Αγορη  Εκπαιδευτικος του 4 ου Δημ. Σχολειου ΑΘΗΝΩΝ

Eίναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι μεγάλη μερίδα της νεολαίας που βγαίνει από το Λύκειο και ακόμη και το Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα μας, έχουνε χαμηλό επίπεδο μόρφωσης.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι νέοι δεν έχουν αληθινό κίνητρο για βαθιά και ουσιαστική μάθηση μιάς και τα μαθήματα είναι αρκετά δύσκολα όσον αφορά την ύλη που συγχωνεύτηκε σε μικρότερες τάξεις.
Η γνώση είναι πληκτική γιατί δεν προσφέρεται με σύγχρονο ηλεκτρονικό τρόπο, ενώ οι νέοι βομβαρδίζονται από την εικόνα με ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Η διδασκαλία στείρα και χωρίς κριτική άποψη δεν εμβαθύνει στο μυαλό και στην ψυχή των νέων.
Τα Σχολεία έχουνε γίνει τα τελευταία χρόνια χώροι παραβατικότητας και σύγκρουσης μεταξύ συμμοριών.
Η οικογένεια, οι «λάθος συναναστροφές» η έλλειψη ουσιαστικής επικοινωνίας, καθώς και η απουσία ευγενούς άμιλας, οδηγούν σε παντελή αδιαφορία τους μαθητές.

Σκληρό και απαιτητικό εκπαιδευτικό σύστημα, τρόποι πανελληνιας εξέτασης που αλλάζουνε κάθε φορά που αλλάζουν οι κυβερνήσεις .
Δεν υπάρχει συνέπεια, συνοχή και συνέχεια.
Τέλος η υπεράνθρωπη προσπάθεια χωρίς αντίκρισμα απογοητεύει κάθε νέο και είναι πολύ λογικό.

Εάν κανείς επιχειρεί, διαβάζει, προσπαθεί εισάγεται σε Πανεπιστήμιο φοιτά, αλλά δεν εργάζεται ποτέ δεν θέλει να προσπαθεί καν κρίνοντας από το αποτέλεσμα.
Ελλειψη απορροφητικότητας επαγγελματικής , νέοι με ψαλιδισμένα φτερά, τυφλά όνειρο, άδειες τσέπες και βαθιά ψυχική και βιοποριστική πενία, δεν θα γίνουν ποτέ νέοι δημιουργικοί με όνειρα και αξιώσεις, παρά νέοι απαθείς και αδιάφοροι ως προς όλα.

Ευχαριστώ πολυ

===========================================

1 )  Διονυσης Λεϊμονής – Φιλόλογος – 3ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου

Θεωρώ ότι τα τελευταία χρόνια το σχολείο έχει απαξιωθεί από την ίδια την κοινωνία. Τα πρότυπα που ηθελημένα «πασσάρονται» στους νέους είναι του εύκολου πλουτισμού με κάθε μέσο, της προβολής και της ανάδειξης όχι του μυαλού και της ικανότητας αλλά της ανοησίας σε έναν αγώνα υπερίσχυσης έναντι των άλλων.

Τα σχολεία βγάζουν αμόρφωτους πολίτες, τα Πανεπιστήμια ανίκανους επιστήμονες και πάει λέγοντας η κατρακύλα.

Νομίζω χρειάζεται ένας επαναπροσδιορισμός του τι σημαίνει άξιος και ικανός. Σ αυτό μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα η εκπαίδευση πρωταρχικά όμως και στη συνέχεια επικουρικά και σε συνεργασία η οικογένεια…

Είμαι από τους ανθρώπους που ακόμα αισιοδοξώ και ελπίζω σε καλύτερες μέρες. Το οφείλουμε στο μέλλον μας.

Σας ευχαριστώ

=========================================================================================

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά