Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

.Γράφει: ο Πάνος Καλουδας. 

…Είναι γνωστό, πως η Ελληνική κωμωδία είχε μια παγκόσμια αναγνώριση. Και οι ηθοποιοί μας, εισέπραταν αυτή τη διεθνή αποδοχή.
Παρά τη δυσκολία της γλώσσας που δεν είχε κάποιο εύρος ανάγνωσης της. Ποια χώρα διέθεται ηθοποιούς, στο μέγεθος, του  Ηλιόπουλου; του  Χατζηχρήστου; του Φωτόπουλου; του Βέγγου;
Και όλων αυτών των κορυφαίων μας Ηθοποιών Ποιοι μπορούσαν να έχουν τον πηγαίο αυτόν αυθορμητισμό, των κωμικών μας;
Και την ευρηματική καλογραμμένη θεματολογία; Η Γαλλία με τον Λουί ντε Φινές;
Η η Ιταλία με τον Τσιτσο και Φράνκο. Και στον χώρο αυτό, τον πολύ σύγχρονο Αριστοφανικό, η Ελλάδα υπερέχει.
Με σπουδαίους κωμικούς.
Ένας από αυτούς, που σίγουρα μια θέση σεβασμού και νοσταλγίας θα πρέπει να κατέχει είναι και ο ηθοποιός μας Τάσος Γιαννόπουλος.
Πρόκειται για έναν πολύ σπουδαίο ηθοποιό.
Που έκανε και υπέροχες μιμήσεις. Ενας περιζήτητος κωμικός που διέπρεψε σε ρόλους αφελούς και καλόκαρδου, αγαθού ανθρώπου. Όσο για το χάρισμα του, στις μιμήσεις και αυτό είχε εκπλήξει.
Αξίζει να σημειωθεί, πως στην ταινία «Μπάρμπα Γιάννης Κανατάς» σε όλη την ταινία κάνει τις φωνές του Νίκου Σταυρίδη και του Βασίλη Αυλωνίτη.
Απόλυτα πίστα.
Σε εκπληκτικό επίπεδο. Σε βαθμό, που  και οι δυο αυτοί σπουδαίοι μας κωμικοί, να μείνουν έκθαμβοι με το αποτέλεσμα.
Ακούγοντας τις φωνές τους, χωρίς να μιλάνε αυτοί. Δεκάδες οι ταινίες στις οποίες πρωταγωνίστησε ο κορυφαίος μας αυτός ηθοποιός.
Όλες τους περιζήτητες τότε, από τους αιθουσάρχες.
Ο υπέροχος αυτός άνθρωπος και επαγγελματίας γεννήθηκε το 1931 στην Μεσσηνία. Γνωστός στο κοινό, έγινε με τον ρόλο του Κίτσου που ερμήνευε σε πολλές του ταινίες.
Επρόκειτο για έναν βλάχο που πρόβαλε το Ελληνικό τσαρούχι και την χωριάτικη προφορά, σε κάθε Έλληνα θυμίζοντας του τις ρίζες του.
Η υποκριτική, ήταν πάντα ριζωμένη μέσα στην καρδιά του Τάσου Γιαννόπουλου.
Γι αυτό και δεν έχανε την ευκαιρία να μην στήνει από μικρός, και μια λαϊκή παράσταση.
Γεννημένος με τη στόφα του ηθοποιού, είχε έντονο μέσα του, εκτός από την υποκριτική και τον αυτοσαρκασμό.
Κάποια στιγμή ο κορυφαίος μας αυτός κωμικός, αγόρασε, στην οδό Ακαδημίας, στην περίφημη εκείνη στοά, που ήταν μαζεμένα όλα τα κινηματογραφικά γραφεία.
Και γι αυτό την ονόμαζαν «Στοά Χολλυγουντ», τα γραφεία που μέχρι τότε διατηρούσε ο Θανάσης Βέγγος, με το γραφείο παραγωγής του.
Που το ονόμαζε «Θου-Βου..Ταινίες γέλιου» Όπου πλέον με τον Τάσο Γιαννόπουλο,  πήρε την ονομασία «Κίτσος Φίλμ» Από τους ρόλους που έπαιζε στον κινηματογράφο.
Συνολικά γύρισε 14 ταινίες.
Με πρωταγωνιστή τον δαιμόνιο,  επιτήδειο, καταφερτζή βλάχο.
Με την τόσο καλή και ευαίσθητη καρδιά. Μερικές από τις ταινίες του.
«Πράκτωρ Κίτσος καλεί Γαστούνη»– «Κίτσος μίνι και σουβλάκι»–«Ο Κίτσος και το αδέλφια του»–«Έμπαινε Κιτσο»–«Για ένα ταγάρι δολάρια»–«Γαμπρός από την Γαστούνη» Και πολλές πολλές ακόμα.
Επρόκειτο για έναν υπέροχο άνθρωπο. Ευγενή, απλό, καταδεκτικό κι ακούραστο.
Που μόνο καλά ίχνη άφησε πίσω του.
Τόσο στο κοινό του, όσο και στους ανθρώπους που τον γνώριζαν και τον αγαπούσαν Για την απλότητα του αυτή. Και για το μεγαλείο της ψυχής του. 
…Ο Τάσος Γιαννόπουλος έφυγε από κοντά μας, πολύ νωρίς.
Σε ηλικία μόλις 46 ετών. Το 1977 από κύρωση του ήπατος.
Ένα γεγονός που έπεσε σαν κεραυνός στο πολυπληθές κοινό του.
Που ξαφνιάστηκε αναπάντεχα από την είδηση.
Καθώς ο ηθοποιός βρίσκονταν στην πιο ενεργή φάση της ζωής του…
Μα και στην καλύτερη περίοδο της δημοφιλίας του.
Τραγωδία φυσικά, η απώλεια του αυτή, και για τους δικούς του ανθρώπους. Τις αδελφές του και την μητέρα του.
Που έμεναν στο Χαλάνδρι.
Σε ένα στενό κοντά στην πλατεία Κένεντι. Όπου συχνά τους επισκεπτώνταν πριν και ο γνωστός ηθοποιός. Ο οποίος με την παρουσία του στην περιοχή, δημιουργούσε το αδιαχώρητο από τους θαύμαστες του.
Ένας ακόμα σπουδαίος μας κωμικός, που αξίζει την θύμησή μας και τον σεβασμό μας. 
ΠΑΝΟΣ ΚΑΛΟΥΔΑΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά