Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Το πόσο καλό μας κάνει το καρπούζι, ενδεχομένως το ξέρετε ήδη. Αν όχι, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ. Απλώς όταν λέμε καρπούζι, συνήθως αναφερόμαστε στο κόκκινο, γινωμένο τμήμα του φρούτου.

Ξέρετε ότι ισάξια και σε κάποια σημεία μεγαλύτερη θρεπτική αξία έχει και το λευκό κομμάτι του εσωτερικού τμήματος του καρπουζιού (ναι, αυτό από το οποίο οι παλιές νοικοκυρές έφτιαχναν γλυκό του κουταλιού καρπούζι).

Ανακάλυψε την φθηνότερη ασφάλεια για το αυτοκινητό σου εύκολα και γρήγορα!σύγκριση ανάμεσα σε 27 ασφαλιστικές εταιρίες

Το λευκό τμήμα της σάρκας έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, A, B6, ψευδάργυρο, κάλιο και μαγνήσιο, καθώς και λυκοπένιο, το γνωστό ισχυρό αντιοξειδωτικό, που βρίσκεται και στις ντομάτες.

Το άσπρο τμήμα της σάρκας του καρπουζιού:

1. Υποστηρίζει την υγεία των μυών. Χάρις την ουσία κιτρουλίνη, που συμβάλλει στην καλή λειτουργία του μυϊκού συστήματος.

2. Συμβάλλει στην ενυδάτωση και στον έλεγχο του βάρους. Χάρις τις άφθονες ίνες που περιέχει αλλά και την υψηλή περιεκτικότητά του σε νερό συγκαταλέγεται στα τρόφιμα που βοηθούν τον οργανισμό να ενυδατώνεται και το έντερο να λειτουργεί σωστά.

3. Καταπραΰνει τα νεύρα και αμβλύνει το αίσθημα άγχους. Η ουσία κιτρουλίνη έχει ευεργετικές δράσεις στο νευρικό μας σύστημα.

Αξίζει με το παραπάνω να καταναλώνετε το άσπρο τμήμα του καρπουζιού είτε σκέτο είτε «κρυμμένο» σε smoothies, φρουτοχυμούς και σαλάτες.

https://www.ethnos.gr/foodan

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά