Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΑΝΑΓΝΏΣΤΗ

κ.κ. της ΕΥΔΑΠ καλησπέρα σας για ακόμη μία φορά, πόσα emails και πόσα τηλεφωνήματα να αντέξει να σας κάνει μία ολόκληρη γειτονιά από ευυπόληπτους πολίτες αλλά κυρίως πόσο καθαρό νερό πρέπει να τρέξει άσκοπα για να επιδιορθωθεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτή η βλάβη;

Πάλι με κάλεσε ακόμα ένας τεχνικός σας τη Παρασκευή και μου εγγυήθηκε ότι θα επιδιορθωθεί η διαρροή μέσα στο ΣΚ, μάταια όμως, ήταν ακόμη μια ΨΕΥΤΙΚΗ υπόσχεση από τους τεχνικούς σας.

Αγαπητά ΜΜΕ της Σαλαμίνας, σας παραθέτω όλη τη δική μου ηλεκτρονική αλληλογραφία, υπήρξαν και πάμπολλες τηλεφωνικές επικοινωνίες από όλη τη γειτονία!

Η όλη κατάσταση παρατίθεται στη κρίση σας.

============================================================

Στις Παρ, 1 Ιουλ 2022, 9:26 π.μ. ο χρήστης έγραψε:

Τέτοια αδιαφορία δεν έχω ξανασυναντήσει μα την αλήθεια!

Δώστε λύση άμεσα!!!

Είναι η τελευταία φορά που επικοινωνώ αποκλειστικά με εσάς, σας προειδοποιώ ότι το επόμενο email που θα σας στείλω θα έχει και κοινοποίηση όλη τη συνομιλία στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

======================================================================

Καλημέρα και καλό μήνα.

Στις Πέμ, 30 Ιουν 2022, 9:40 π.μ. ο χρήστης ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ <1022@eydap.gr> έγραψε:

Καλημέρα σας,

Προωθήσαμε το ηλεκτρονικό σας μήνυμα στην Υπηρεσία Διοικητικής Υποστήριξης, από όπου, αφού πρωτοκολληθεί, θα διαβιβαστεί στην αρμόδια Υπηρεσία της Ε.ΥΔ.Α.Π.,  ώστε να σας απαντήσουν το συντομότερο δυνατόν.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τον Αριθμό Πρωτοκόλλου που έλαβε το αίτημά σας,  μπορείτε να επικοινωνείτε με τα τηλέφωνα 210 214 4090 – 4064 – 4201, Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 08:00 – 14:00.

Με εκτίμηση,

Ψαλλίδας Νικόλαος

Υπηρεσία Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών

========================================================================================

Απαντηση ΕΥΔΑΠ

Καλησπέρα σας

Επισημάνθηκε εκ νέου στον αρμόδιο Τεχνικό Τομέα της Ε.ΥΔ.Α.Π. η ανάγκη για αποκατάσταση της συγκεκριμένης βλάβης .
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η αποκατάσταση να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό.

Με εκτίμηση

 

Ευθυμίου Παναγιώτης

Υπηρεσία Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά