Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Στο μικροσκόπιο των γερμανικών αρχών έχει εισέλθει ο όμιλος Hyundai μετά τις υποψίες πως εφοδίασε δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα με παράνομο λογισμικό.

Σεισμός στον αυτοκινητικό κόσμο έχει προκληθεί τις τελευταίες ώρες μετά την έφοδο των γερμανικών αρχών σε εργοστάσια των Hyundai και Kia, λόγω των σοβαρών υποψιών ότι οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες προχώρησαν στην πώληση πάνω από 210.000 diesel αυτοκινήτων που ενσωμάτωναν λογισμικό που παραποιεί τις τιμές εκπομπής ρύπων. Τα αυτοκίνητα αυτά είχαν πωληθεί μέχρι και το 2020.

Την συγκεκριμένη είδηση γνωστοποίησε την Τρίτη, 28/6 η εισαγγελία της Φρανκφούρτης, ανασύροντας μνήμες από το σκάνδαλο Dieselgate που ξέσπασε το 2015 με πρωταγωνίστρια τη Volkswagen.

Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, το γεγονός πως εκπρόσωπος της Hyundai επιβεβαίωσε την έφοδο των αρχών στις εγκαταστάσεις των δύο εταιρειών, επισημαίνοντας πως η υπόθεση διερευνάται από τον όμιλο Hyundai σε συνεργασία με τις αρχές.

Πλήρεις λεπτομέρειες για τον τρόπο που λειτουργούσε το σύστημα δεν έχουν γίνει γνωστές. Όπως, όμως, αναφέρουν γερμανικά δημοσιεύματα, το λογισμικό μπορούσε να αναγνωρίσει πότε το αυτοκίνητο λειτουργούσε υπό ελεγχόμενες συνθήκες εργαστηρίου, αλλάζοντας την απόδοση του κινητήρα, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από αυτές σε πραγματικές συνθήκες.

Σημειώνεται ότι το εν λόγω παράνομο λογισμικό φαίνεται πως παραδόθηκε στις Κia και Hyundai από τις εταιρείες Bosch και Delphi, η οποία σήμερα ανήκει στον όμιλο Borgwarner.

Οι έρευνες, πραγματοποιήθηκαν σε 8 κτήρια των Hyundai και Kia στη Γερμανία και το Λουξεμβούργο, στο πλαίσιο επιχείρησης 140 ανδρών που συντονίστηκε από τη Eurojust, τον οργανισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την πάταξη ενός ευρέος φάσματος εγκλημάτων.

Πλέον, περιμένουμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο σκάνδαλο της Hyundai και της Kia (ποια αυτοκίνητα αφορά, σε ποιες χώρες οδηγήθηκαν, εάν κάποια από αυτά ήρθαν στην Ελλάδα), το οποίο γίνεται γνωστό λίγο διάστημα μετά τα προβλήματα με το ABS και την πιθανή πρόκληση φωτιάς σε μοντέλα των δύο εταιρειών, που έχουν οδηγήσει ήδη σε μηνύσεις κατά των εταιρειών από τους ιδιοκτήτες τους.

 

Πηγή: BloombergAutomotive News Europe/ https://www.carandmotor.gr/nea

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά