ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ 3ος κυκλος ΔΑΚΗΣ : Ο Τζεντλεμαν της Εληνικης ΠΟΠ

Ο ιδρυτης και αρχηγος των PLAY BOYS ΝΙΚΟΣ ΑΔΑΜΑΣ εκτος απο καλος φιλος και πολυτιμος συνεργατης σε »προσωπα»και πραγματα εχει ενα μοναδικο τροπο να αφηγηται:
»Καναμε προβα με τον ΤΖΑΒΑΡΑ και τ αλλα παιδια .θα μου πει σε καποια στιγμη.οταν ενας συναδελφος μουσικος μου εφερε ενα νοστιμο αγορι και με παροτρυνε »ακουσε τον εχει εκπληκτικη φωνη τραγουδα και σε επτα γλωσσες΄΄Τον ακουσα .εντυπωσιαστικα και εγινε ο τραγουδιστης του συγκροτηματος .

Ηταν ο ΔΑΚΗΣ
Το ημερολογιο εγραφε Ανοιξη του 1965 .Ο ερχομος του στην Ελλαδα δεν ηταν τυχαιος .Εφυγε απο την ΑΙΓΥΠΤΟ μαζι με τους γονεις του οταν τα πραγματα εκει αρχισαν να δυσκολευουν για τους ομογενεις.
Το πρωτο που φροντισε για την καλλιτεχνικη του πορεια ηταν ν αλλαξει τ ονομα του .Οπου ελεγε το πραγματικο ΒΡΑΣΙΔΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ τον..διαβεβαιωναν οτι με αυτο μονο καριερα σαν λαικος τραγουδιστης θα μπορουσε να κανει.

Με το ψευδωνυμο DAKIS και το αμεριστο ενδιαφερον του ΝΙΚΟΥ ΑΔΑΜΑ μπαινει στο στουντιο και ηχογραφει μαζι με το συγκροτημα τον πρωτο του δισκο »DEEP IN HEART OF ATHENS ;;
Eνα χρονο αργοτερα οι PLAY BOYS ‘μετακομιζουν΄΄ σε αλλη εταιρια και ο ΔΑΚΗΣ σε αλλο συγκροτημα ..
Τους Πατρινους SPIES ,
Mαζι τους εμφανιζεται στην Αναμπελλα –αργοτερα Ακροτηρι- του Αγιου Κοσμα .
Παντου ομως γνωριζουν ανεπαναλυπτη επιτυχια τα γαλλικα τραγουδια .Ετσι αποφασιζει μεσα σε μια διετια 67-69 και ηχογραφει μεγαλες επιτυχιες του ΣΑΣΑ ΝΤΙΣΤΕΛ και του ΕΡΒΕ ΒΙΛΛΑΡ

Η Ερμηνεια ξεπερνα καθε προσδοκια .Ειναι καλυτερη απο τα πρωτοτυπα και αυτο μεταφραζεται σε υψηλες πωλησεις .
Το 1968 »μπαινει »στην ζωη του ο Ελληνικος κινηματογραφος .Γυριζεται η ταινια »ΓΟΡΓΟΝΕΣ & ΜΑΓΚΕΣ »με την ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ και ΛΑΚΗ ΚΟΜΝΗΝΟ ενω την παρασταση »κλεβει» το δυδυμο ΦΑΙΔΩΝΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗ ,ΧΡΟΝΗ ΕΞΑΡΧΑΚΟΥ.
Την μουσικη της ταινιας γραφει ο ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ που μια μικρη διαφωνια με τον ΔΑΚΗ αναγκαζει τον τραγουδιστη αφου ηχογραφει τα τραγουδια να φυγει γαι περιοδεια στο εξωτερικο.Οταν επιστρεφει ολα τα κομματια εχουν γινει επιτυχιες και απο τα δυο κρατικα ραδιοφωνα .
Το τραγουδι μαλιστα »ΤΟΣΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ» γραφουν οι κριτικοι κινηματογραφου αποτελει και το πρωτο ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΙΠ στην ιστορια του Ελληνικου τραγουδιου.
Η πρωτη γνωριμια μου με τον »Τζεντλεμαν της Ελληνικης ΠΟΠ» εγινε στα γραφεια του περιοδικου ‘΄ΜΑΝΙΝΑ» οταν καναμε με την CBS τους περιφημους ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΧΟΡΟΥ, Παρ’ολες τις προσπαθειες μου να ελθει σαν μελος της κριτικης επιτροπης σε καποια ντισκοτεκ δεν τα καταφερα .
Το ιδιο αποτλεσμα ειχαν και οι συζητησεις.. των ανθρωπων που »εβγαζαν» το περιοδικο.
Αντιθετα μας ξαφνιασε η ομολογουμενως η χαρουμενη παρουσια του στην εκδρομη της ΜΑΝΙΝΑΣ στην ΧΑΛΚΙΔΑ .
Την εξηγηση μου εδωσε ο ιδιος σε καποια τυχαια συναντηση μας σ ενα κοκτειλ παρτυ καποιου τηλεοπτικου σταθμου. ΄΄Εκεινο το καιρο που διοργανωναμε τους διαγωνισμους ..εμφανιζοταν στην ΦΑΝΤΑΣΙΑ η στην ΝΕΡΑΙΔΑ και δεν προλαμβαινε να ελθει μαζι μας στις ντισκοτεκ.

Οταν στις αρχες τις δεκαετιας του 90 συναντηθηκαμε στο περιφημο ρεστοραντ THE OLD TIMES και του ειπα το πλανο για την δημιουργια ενος συλλογου που θα προβαλε και θα υπερασπιζοταν την μουσικη και τους καλλιτεχνες της δεκαετιας 60-70 χαρηκε πραγματικα .
Στο τραπεζακι που τα κουβεντιαζαμε ηταν και Η `ΣΟΦΗ ΖΑΝΝΙΝΟΥ που εδειξε τρομερο ενδιαφερον για την κινηση αυτη….και τραγουδουσαν μαζι στο μαγαζι,,
Εκεινη την Βραδια χαρισαν στην παρεα μου και σε μενα ενα ποτ -πουρι με γαλλικα τραγουδια.
Επι 22 χρονια ο ΔΑΚΗΣ συνεργαστηκε αψογα με τον μαεστρο και πολυοργανιστα ΠΑΝΟ ΔΕΡΒΟ καθως και με την γυναικα του τραγουδιστρια ΕΛΕΝΑ ΠΕΡΒΑΙΝΑ .Πολλες φορες οταν τους συναντουσα μιλαγαμε για την δημιουργια της ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΛΕΣΧΗΣ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ 60-70-80 .
Καποιο βραδυ στο παραλιακο »ΓΑΛΑΖΙΟ» και ενω ολα ηταν ετοιμα για την διαδυκτιακη δημιουργια της Λεσχης του ζητησα να τραγουδισει το MOURIR OU VIVRE του ΕΡΒΕ ΒΙΛΛΑΡ .
Αμεσως ανεβηκε στο παλκο και κατω απο την υπεροχη συνοδεια του Δερβου καταφερε να γεμισει την πιστα με ζευγαρια που απολαμβαναν χορευοντας το τραγουδι του.
Ακομα και οταν ηθελε ν αποφυγει κατι το εκανε με πολυ διακριτικο τροπο .
Ηταν αψογος στις κοινωνικες του σχεσεις .Θυμαμαι στην Πινακοθηκη Πειραια αφου πηρε την τιμητικη του διακριση δεν τραγουδησε μονο ενα τραγουδι οπως συνηθιζοταν αλλα δυο και τρια ξεσηκωνοντας με το κεφι και την ερμηνεια του ολο τον κοσμο..Οταν τελειωσε περασε απο ολους τους »τιμωμενους» και τους χαιρετησε εναν -ενα .
Ο ντραμερ των JUNIORS ΤΖΙΜΗΣ ΝΤΑΗΣ που ηλθε απο την ΑΜΕΡΙΚΗ για την εκδηλωση μου τονισε πεντακαθαρα »Στην δευτερη προσπαθεια μας για την επανασυνδεση των JUNIORS σκεφτηκα σοβαρα την συνεργασια μας με το ΔΑΚΗ .
Εκεινη την εποχη ηταν σε συνεχη ανοδο,Ομως πως να ζητησεις κατι τετοιο οταν η καριερα του ειχε απογειωθει»
Το 2019 στην τελευταια »ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ 19΄΄ ειχε τρομερο κεφι .Κατι που περιμεναν ολοι..
Μετετρεψε το αμφιθετρο σε χορευτικη πιστα.
Χαρακτηριστικα την επομενη ημερα ολοι μιλουσαν για μια υπεροχη βραδια ..για ενα καταπληκτικο ΔΑΚΗ
Η ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ αποθεωσε ενα κοσμημα ανθρωπου ερμηνευτη
Τον Τζεντλεμαν της Ελληνικης ΠΟΠ
ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΝΤΙΑΝΗΣ : ΠΡΟΕΔΡΟΣ της ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΤΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ Ειδικος Συμβουλος Μ.Μ.Ε. Δημοσιογραφος