Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Ardha uttanasana -Αναδίπλωση μισής στάσης προς τα εμπρός τεντώνει και αναζωογονεί τη σπονδυλική στήλη και τα πόδια. Αυτή η στάση είναι απαραίτητο στοιχείο του χαιρετισμού στον ήλιο και βοηθά στην προετοιμασία του σώματος για βαθύτερες στάσεις γιόγκα.
Οφελη:
🔸️τεντώνει και επιμηκύνει τους μηριαίους , τις γάμπες και τον μπροστινό και πίσω κορμό σας.
🔸️Ενισχύει επίσης την πλάτη και τη σπονδυλική στήλη, βελτιώνοντας τη στάση του σώματος.
🔸️Η εξάσκηση αυτής της στάσης διεγείρει τα κοιλιακά όργανα και την κοιλιά, βελτιώνοντας την πέψη.
🔸️Ως μέρος της ακολουθίας Χαιρετισμού του Ήλιου , αυτή η στάση βοηθά επίσης στη διδασκαλία της σύνδεσης της αναπνοής με την κίνηση — μια ενέργεια που καταπραΰνει και ηρεμεί το μυαλό.
Προσοχή❗:
Όσοι έχουν τραυματισμούς στην πλάτη θα πρέπει να ασκούν αυτή τη στάση με τα χέρια τους να ακουμπούν στην πλάτη μιας καρέκλας ή σε έναν τοίχο. Κρατήστε τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Εάν έχετε τραυματισμό στον αυχένα, κρατήστε το κεφάλι σας κάτω – μην το σηκώνετε για να κοιτάξετε μπροστά.
Εάν δεν μπορείτε να αγγίξετε εύκολα το στρωμα σας με τα γόνατά σας ίσια, τοποθετήστε τα χέρια σας στις κνήμες σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιησετε ένα τουβλάκι σε κάθε χερι που είναι τοποθετημένα στο εξωτερικό κάθε ποδιού.
Στοχεύστε στην ευθυγράμμιση των αστραγάλων, των γονάτων και των γοφών σας. Είναι σύνηθες να γέρνετε πίσω, βάζοντας πολύ βάρος στις φτέρνες. Εξασκηθείτε στη στάση με την πλάτη σας στον τοίχο για να μάθετε τη σωστή κατανομή βάρους.
Καλή πρακτική
Μαργιαννα  Καρακωστα Δασκαλα Γιογκα
ΣΑΛΑΜΙΝΙΩΝ ΒΗΜΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά