ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ 3ος κυκλος Οι ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ δεν ηταν »παραμυθι της γιαγιας»
Γραφει ο ΠΕΤΡΟς ΚΑΝΤΙΑΝΗΣ
Οταν αποφασισα να γραψω για τους ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ ηθελα να ξεκινησω απο το..τελος .
Συγκεκριμενα απο την μεγαλη ευκαιρια που το 1974 τους στερησε η χουντα ..να φερουν στην χωρα μας το πρωτο βραβειο απο το ΦΕΣΤΙΒΑΛ της ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ εκεινης της εποχης .

Χαρακτηριστικα ειχα γραψει στο Αθηνοραμα στο τελος της δεκαετιας του 70…»…και ενω οι ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ ειχαν συνεχη ανοδικη πορεια με δεκαδες συναυλιες σ ολη την Ελλαδα ενα »ροζ»σκανδαλο αναμεσα στον ΤΣΑΡΛΥ -ηταν το χαιδευτικο του Ιπποκρατη- τον μανατζερ τους ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΑΦΑΤΗ και μιας ανηλικης θαυμαστριας- ηταν τοτε 16 ετων-απο την Καβαλα αποδειχθηκε κατασροφικο για το μελλον του συγκροτηματος..»
Το γεγονος εγινε πρωτοσελιδο στις εφημεριδες και η εντολη »ανωθεν» ηταν να παψουν πλεον οι ραδιοφωνικοι σταθμοι να παιζουν τα τραγουδια τους ..

Το απαγορευτικο ηταν ο καταλυτης που δεν επετρεψε στους ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ να λαβουν μερος στο μεγαλο διεθνη διαγωνισμο ενω ειχαν τεραστιες πιθανοτητες να κερδισουν.Για την ιστορια την χωρα μας εκπροσωπησε η ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ και το πρωτο βραβειο πηγε στους ΑΒΒΑ .
Ολοι πιστευαν οτι τα φωνητικα του δικου μας συγκροτηματος ηταν πολυ καλυτερα απο των ΣΟΥΗΔΩΝ .και χαθηκε μια μεγαλη ευκαιρια..
Το συγκροτημα δημιουργηθηκε απο το ΣΤΕΛΙΟ ΦΩΤΙΑΔΗ -μπασο φωνη-και την CHRIS KING -φωνη – ο Φωτιαδης ηταν μελος των FRATELLI.

Συγκροτημα απο την θεσσαλονικη που »επαιζε» ροκ ..αλλα η εκ διαμετρου αντιθετη ονομασια τους χρησιμοποιηθηκε για να »ξεγελασει » τους ιδιοκτητες των νυχτερινων κεντρων που ηθελαν μια χορευτικη ορχηστρα για το μαγαζι τους
Στο συγκροτημα γρηγορα προστεθηκε ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΕΞΑΡΧΟΠΟΥΛΟΣ που επαιζε κιθαρα και τργουδουσε .Λιγο καιρο μετα την δημιουργια τους αποφασιζει ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ να λαβει μερος στο φεστιβαλ Θεσσαλονικης μ’ενα τραγουδι που ειχε ξαναστειλει αλλα περασε αδιαφορα απο τα »χερια» της επιτροπης προκρισης.Για το σκοπο αυτο και προκειμενου το συγκροτημα να μοιαζει με τους Αμερικανους »ΜΑΜΑΣ & PARAS συναντα και συμφωνει ΜΟΝΟ για την εμφανιση στο Φεστιβαλ με την καλυτερη γυναικεια ροκ φωνη της δεκαετιας 60-70 .
Την ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΛΕΖΟΥ .
Η Δημοφιλης Τραγουδιστρια μολις εχει φυγει απο τους POLL ενω ειχε εντυπωσιασει στο»Κυτταρο» με τους SOCRATES & τον
ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟ..
Η συμμετοχη του συγκροτηματος στο Φεστιβαλ »απεσπασε» και το βραβειο ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΟΥ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ & ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ Ολοι μενουν ικανοποιημενοι και περισοοτερο τα τρια απο τα τεσσερα μελη που η διακριση αυτη πολλαπλασιαζει θαυμαστες, .πωλησεις, και συναυλιες .Η ΓΛΕΖΟΥ δεν μενει αμετοχη .
Η παρεα που ξεχυλιζει απο μουσικες φιλοδοξιες για διακριση και ανοδο στην κορυφη την εκραζει απολυτα.. .
Αποφασιζει να συνεχισει την συνεργασια με τους ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ. »Δενεται» μουσικα & συναισθηματικα μαζι τους .
Ακολουθει μια σειρα απο επιτυχημενους μικρους δισκους και ταυτοχρονα η κυκλοφορια του μεγαλου τους δισκου . θυμαμαι τον αξεχαστο ΑΚΗ ΛΥΜΟΥΡΗ της Υ.ΕΝ.Ε.Δ. μερικα χρονια αργοτερα οταν στην εβδομαδιαια εκπομπη μου ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΠ» εκανα ενα μινι αφιερωμα στους ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ να με ρωτα με απορια »Εχουμε στην δισκοθηκη μας αυτο τον δισκο ?» και να απαντω ασυναρτητα αφου ηταν αλμπουμ απο την προσωπικη μου δισκοθηκη.
Μερικους μηνες πριν και ενω παιζω τα »ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ » στην discotheque ZOOM -ZOOM στο Παγκρατι .μια παρεα απο νεαρα παιδια ζητα επιμονα να τους »πουλησω» το δισκο γιατι δεν τον ευρισκαν ..

Την δεκαετια του 80 οταν το περιοδικο »ΠΟΠ & ΡΟΚ » αποφασισε να προσφερει μαζι με το τρεχων τευχος και το αλμπουμ των ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ ο εκδοτης του περιοδικου ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΤΗΣ με καλεσε στο γραφειο του να του πω την γνωμη μου για την ταυτοχρονη κυκλοφορια τευχους με cd πηρε τησ αναλογη απαντηση .»
ΕΙΝΑΙ ενας δισκος με ιστορικη αξια ,Ωραια τραγουδια και στιχους που εκφραζει μια ολοκληρη γενια .»ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ» και την FLOWER POP .
Oπως αποδειχτηκε απο τα νουμερα που μας εδωσε το πρακτορειο διανομης τευχος και αλμπουμ…»εσχισαν»
Για την ιστορια αναφερουμε πως η αποχωρηση του ΤΣΑΡΛΥ & της ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΓΛΕΖΟΥ απο το σχημα και η αντικατασταση τους απο την ΡΕΝΑ ΠΑΓΚΡΑΤΗ.τραγουδιστρια των ΜΕTEORS & τον ΜΙΧΑΛΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ που επαιξε για λιγο στους HARLEMS δεν απεδωσε τιποτα …Αντιθετα το 1974 που αποφασισε το γκρουπ να λαβει μερος ξανα στο Φεστιβαλ Θεσσαλονικης δεν αντιμετωπισε μονο την αδιαφορια των μελων της κριτικης επιτροπης αλλα και του κοινου στο ΠΑΛΑΙ ΝΤΕ ΣΠΟΡ.
Η ζημια που ειχε προκαλεσει με το ροζ σκανδαλο η νεαρη απο την Καβαλα ειχε βαθιες ριζες
ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΝΤΙΑΝΗΣ : ΠΡΟΕΔΡΟΣ της ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΤΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ Ειδικος Συμβουλος Μ.Μ.Ε. Δημοσιογραφος
ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΛΑΜΙΝΙΩΝ ΒΗΜΑ