Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Malasana
Το Malasana (Mah-LAHS-anna), επίσης γνωστό ως squat ή Garland Pose, είναι ένα ήπιο άνοιγμα των ισχίων που διεγείρει τον μεταβολισμό σας ενώ τεντώνει τη βουβωνικη χώρα και τους γοφούς.
Βηματα:
1. Από όρθια θέση κρατήστε απόσταση μεταξύ των ποδιών όσο το άνοιγμα του στρώματος σας.
2. Λυγίστε τα γόνατα σας και τοποθετήστε τοποθετήστε λεκάνη ανάμεσα από τα πόδια σας με το κοκκυγα να κοίτα το έδαφος.
3. Τοποθετήστε τους αγκώνες σας στο μέσα μέρος των γονάτων, ενώστε τις παλάμες σε θέση προσευχής
4. Κρατήστε ίσια την πλάτη σας και τα δάκτυλα των ποδιών θα κοιτούν ελαφρώς προς τα έξω στην ίδια κατεύθυνση που κοιτούν και τα γόνατα.
Tips:
✔Τοποθετήστε ένα ή δύο τουβλάκια κάτω από τα καθιστικά σας κόκαλα για περισσότερη στήριξη, εάν χρειάζεται. Με την πάροδο του χρόνου, δείτε εάν μπορείτε να χαμηλώσετε σταδιακά το ύψος της στήριξης σας, έτσι ώστε η βαρύτητα να μπορεί να λειτουργήσει για να τεντώσει τους γοφούς και τους αστραγάλους σας.
✔Εάν δυσκολεύεστε να ισορροπήσετε σε αυτή τη στάση, δοκιμάστε το κοντά σε έναν τοίχο ή κοιτώντας την πλάτη μιας καρέκλας, ώστε να μπορείτε να απλώσετε το χέρι σας για ισορροπία. Μπορείτε επίσης να κάνετε αυτή τη στάση με την πλάτη σας στον τοίχο.
✔Αν οι φτέρνες σας δεν ακουμπούν διπλώστε το στρώμα σας ή τοποθετήστε μια κουβέρτα κάτω από αυτές για να ακουμπούν.
Να μην εκτελείται εάν υπάρχει πρόβλημα στα γόνατα, στο κάτω μέρος της πλάτης και στους βουβωνες.
Καλή πρακτική,
Μαργιαννα Καρακωστα  Δασκαλα ΓΙΟΓΚΑ 
ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΛΑΜΙΝΙΩΝ ΒΗΜΑ 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά