Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Γενικά στην γιόγκα δεν χρειάζεται να έχεις ιδιαίτερο και ακριβό εξοπλισμό για να εξασκηθεις ένα στρωματακι αρκεί. 
Γραφει η Μαργιαννα Καρακωστα 
Υπάρχουν όμως και μερικά είδη γιόγκα που είτε διευκολύνουν είτε ενισχύουν την σωματική μας εξάσκηση όπως είναι τα τουβλάκια, οι ιμάντες και ο τροχός γιόγκα.
Ο τροχός της γιόγκα είναι ένα νέο θεραπευτικό εργαλείο για να εμβαθύνετε την πρακτική σας στη γιόγκα και να τη μεταφέρετε σε ένα νέο επίπεδο.
Τα πλεονεκτήματα του:
1. Μασάζ στην σπονδυλική στήλη.
Έχετε τοποθετησει ποτέ ένα τουβλάκι στο κέντρο της πλάτης και να ξαπλώσετε επάνω του; Αν ναι θα έχετε νιώσει ένα υπέροχο άνοιγμα στον θώρακα! Πάρτε αυτό το υπέροχο συναίσθημα και, στη συνέχεια, πολλαπλασιάστε το με έναν τροχό γιόγκα που είναι στρογγυλός και μπορεί να κινείται με τα περιγράμματα της σπονδυλικής σας στήλης.Με αυτό το πρόσθετο πλεονέκτημα της κίνησης, μπορείτε να κάνετε μασάζ στη σπονδυλική στήλη κυλώντας τον τροχό πάνω και κάτω κατά το μήκος της σπονδυλικής σας στήλης. Ή, αν ψάχνετε περισσότερο για μια πλάτη, βρείτε ένα στατικό κράτημα με το κέντρο/πάνω μέρος της σπονδυλικής σας στήλης στον τροχό. Αυτό το τέντωμα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αντιμετωπίσουμε τις αρνητικές επιπτώσεις του καθιστικού τρόπου ζωής μας. Φωτογραφία 1.
2. Βελτιώνει την ευλυγισία.
Βελτιώνει την κινητικότητα των καμπτήρων του ισχίου σας, οι οποίοι είναι σημαντικοί για να κατακτήσετε τις πίσω κάμψεις και τις αναστροφές.
3. Ενισχύει την δύναμη και την αντοχή.
Ο τροχός της γιόγκα θα δημιουργήσει τη δύναμη και την αντοχή σας. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα εξάσκησης με τον τροχό της γιόγκα θα νιώσετε πολύ πιο δυνατοί και υγιείς.
4. Μεγαλύτερη ποικιλία στα ασανα.
Μπορεί να κάνεις ίδιες θέσεις με ή χωρίς τον τροχό. Όμως η αίσθηση δεν θα είναι η ίδια. Και αυτό γιατι; . Αν βάλουμε τον τροχό της γιόγκα κάτω από το ένα πόδι, θα πρέπει να είναι ενεργές πολύ περισσότερες μυϊκές ομάδες για να κρατήσουν τη θέση. Ένα κλειστό σύστημα έχει γίνει πλέον ένα ανοιχτό σύστημα, που απαιτεί περισσότερη δύναμη, ισορροπία και συντονισμό. Η εξάσκηση γίνεται πιο έντονη και έχει μεγαλύτερη ποικιλία.
5. Καλύτερη ισορροπία
Η ισορροπία έχει να κάνει πολύ με τη σταθερότητα του πυρήνα και όλους τους λίγους σταθεροποιητικούς μύες στο σώμα. Οι τροχοί γιόγκα μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν στην καλλιέργεια της δύναμης και της σταθερότητας που χρειάζεστε για ισορροπία! Πολλές στάσεις που θα κάνατε κανονικά μπορούν να ενισχυθούν με έναν τροχό γιόγκα για να καλλιεργήσετε ακόμα περισσότερη ισορροπία, σταθερότητα και ευκινησία.
Σίγουρα για όσους ασκούνται ήδη είναι ένα βήμα παραπέρα στο να εμβαθύνουν τις θέσεις που ήδη κατέχουν και μια καινούργια πρόκληση στην πρακτική τους. Για όσους δεν έχουν εξασκηθεί ήδη στις βασικές θέσεις στο στρωματακι τους ίσως αν δεν γίνει προσεκτικά και με σωστοί καθοδηγήσει να φέρει λάθος αποτελέσματα γιαυτό πάντα να ασκηστε σύμφωνα με τις δυνατότητες σας και το αποτέλεσμα θα έρθει!
Καλή πρακτική
Μαργιαννα Καρακωστα Δασκαλα ΓΙΟΓΚΑ 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά