Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Viparita karani- πόδια ψηλά στον τοίχο.

Υπάρχει μια γενική συναίνεση μεταξύ των σύγχρονων γιόγκι ότι η Viparita Karani ή το Legs-Up-The-Wall Pose μπορεί να έχουν τη δύναμη να θεραπεύσουν οτιδήποτε σας ταλαιπωρεί.Στην πραγματικότητα σημαίνει «ανεστραμμένο» και το karani σημαίνει «σε δράση».

Μπορούμε να το ερμηνεύσουμε ότι σημαίνει ότι η στάση αντιστρέφει τις τυπικές ενέργειες που συμβαίνουν στο σώμα μας όταν καθόμαστε και στεκόμαστε.

Υπάρχουν πολλά οφέλη από την αναστροφή των ενεργειών στο σώμα σας:  Όταν σηκώνετε τα πόδια σας στον τοίχο με τη λεκάνη σας ανυψωμένη σε μια διπλωμένη κουβέρτα η λέμφος και άλλα υγρά που μπορεί να οδηγήσουν σε πρησμένους αστραγάλους, κουρασμένα γόνατα και συμφόρηση πυελικών οργάνων ρέουν στο κάτω μέρος της κοιλιάς αυτό αναζωογονεί τα πόδια και την αναπαραγωγική περιοχή.

Αυτή η στάση δίνει επίσης στην κυκλοφορία του αίματος μια απαλή ώθηση προς το πάνω μέρος του σώματος και το κεφάλι, η οποία δημιουργεί μια ευχάριστη επανεξισορρόπηση αφού είστε όρθιοι ή καθισμένοι για πολλή ώρα. ❕Όταν χαλαρώνετε με τα πόδια σας ψηλά στον τοίχο, ασκείτε το πολικό αντίθετο της δραστηριότητας, που είναι η δεκτικότητα.

 

Σύμφωνα με τις γιογκικές γραφές του Patanjali, αυτή είναι μια από τις στάσεις της γιόγκα για ύπνο που μπορεί να αποτρέψει την εμφάνιση ρυτίδων, λεπτών γραμμών και άλλων πρόωρων σημαδιών γήρανσης εξασφαλίζοντας καλή ξεκούραση κάθε βράδυ, επομένως αυτή είναι μια ιδανική γιόγκα πριν τον ύπνο.

Βήματα: 1.Ξαπλώστε σε μια επίπεδη επιφάνεια. Τοποθετήστε τον εαυτό σας με τρόπο ώστε ο κοκκυγας- η ουρά σας να κοιτάει προς τον τοίχου.

2.Στερεώστε τους γοφούς σας όσο το δυνατόν πιο κοντά στον τοίχο και, στη συνέχεια, ξεκινήστε να περπατάτε τα πόδια σας στον τοίχο μέχρι το σώμα σας να σχηματίσει

σχήμα L.

3.Κάντε προσαρμογές έτσι ώστε η στάση να είναι χαλαρωτική, χρησιμοποιήστε ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι σας ή μια πετσέτα στη βάση της πλάτης σας. Tips: ✔Ορισμένα στηρίγματα που μπορείτε να επιλέξετε εκτός από τον τοίχο που μπορούν να ακουμπούν τα πόδια είναι κάτω από την μέση σας κάποιο στηρίγμα όπως μια διπλωμένη κουβέρτα, τουβλάκι ή ένα μαξιλάρι. ✔Πριν ασκήσετε αυτή τη στάση ασάνας γιόγκα, βεβαιωθείτε ότι το στομάχι σας είναι άδειο.

Επομένως, μπορείτε να κάνετε αυτήν τη γιόγκα είτε πριν τον ύπνο είτε μετά το ξύπνημα.

Να μην εκτελείται οταν: ❗Υπάρχουν οφθαλμικά προβλήματα, όπως γλαύκωμα ή έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση, θα πρέπει να αποφεύγουν αυτήν την ασάνα.

Εάν αισθάνεστε μια αίσθηση στα πόδια σας κάθε φορά ενώ εκτελείτε αυτήν την ασάνα της γιόγκα ύπνου, δοκιμάστε να λυγίσετε τα γόνατά σας και να αγγίξετε τα πέλματά σας για να φέρετε τις φτέρνες όσο πιο κοντά μπορείτε στην περιοχή της λεκάνης. ❗

Άτομα με προβλήματα στην πλάτη και/ή στον αυχένα θα πρέπει να απέχουν από την εξάσκηση της ασάνας Viparita Karani ή να την εκτελούν παρουσία πιστοποιημένου εκπαιδευτή.

Καλή πρακτική,

Μαργιαννα  Καρακωστα Δασκαλα ΓΙΟΓΚΑ 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά