Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Αγαπημένος κάτω σκύλος – down dog- adho mukha svanasana..
Μια από τις πιο αντιπροσωπευτικές ασανα της γιόγκα αυξάνει το εύρος κίνησης και απομακρύνει την αρθρίτιδα από τους ώμους, δυναμώνει το κάτω μέρος του κορμού, τεντώνει δικέφαλους, μηριαίους και γάμπες, ανακουφίζει από πόνους σε κνήμες, φτέρνες και πέλματα, περιορίζει την καταρροή κατά την έμμηνο ρύση και έχει πολλά ακόμα οφέλη.
Οι παραλλαγές της είναι πολλές και χρησιμοποιείται και μέσα στην ροή του μαθήματος για ομαλές μεταβάσεις ανάμεσα στα ασανα.
Τι πρέπει να προσέξεις:
*Οι πτυχές των καρπών πρέπει να είναι παράλληλες με την μπροστινή πλευρά του σώματος και στην ίδια ευθεία μεταξύ τους.
* Η απόσταση χεριών και πελμάτων πρέπει να είναι τέτοια ώστε οι γοφοί να δημιουργούν γωνία 90 μοιρών, να σχηματίζεις δηλαδή ένα «Γ» με το σώμα σου.
*Τα πέλματα θα πρέπει να είναι ανοιχτά στο άνοιγμα των ισχίων.
*Ενεργοποίησε τους κοιλιακούς φέρνοντας τον αφαλό μέσα προς τη σπονδυλική στήλη και ψηλά προς το στήθος
*Βεβαιώσου πως οι μύες του αυχένα δεν
είναι σφιγμένοι και πως αφήνεις το βάρος του κεφαλιού να πέφτει εμπρός.
*Εστίασε το βλέμμα σου ανάμεσα στα πέλματα, τους μηρούς ή τον αφαλό, αν δεν επιβαρύνει τον αυχένα.
*Τα αυτιά να είναι μακριά από τους ώμους και στην ίδια ευθεία με τους βραχίονες.
Απόλαυσε την στάση και νιώσε όλο σου το σώμα να τεντώνεται και να δυναμώνει!
καλή πρακτική!!
Μαργιαννα Καρακωστα Δασκαλα ΓΙΟΓΚΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Με Μια Ματιά