Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Η γνωστή θέση βουνο- tadasana είναι κάτι πολύ περισσότερο από το να στέκεσαι στην κορυφή του στρώματος σου!
Θα χρησιμοποιήσετε αυτήν τη στάση συχνά για να προετοιμαστείτε για άλλες πόζες, αλλά μπορεί επίσης να γίνει από μόνη της για να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη στάση σας.
Αυτή η ασανα διατηρεί το σώμα σας ενεργό και ευθυγραμμισμένο!
Αν δεν είστε σίγουροι πως το κάνετε σωστά μπορείτε να ελέγξετε την ευθυγράμμισή σας σε αυτήν τη στάση με την πλάτη σας σε έναν τοίχο.
Οφέλη:
🔸Βελτιώνει τη στάση του σώματος
🔸Ενισχύει τους μηρούς, τα γόνατα και τους αστραγάλους
🔸Ανακουφίζει από την ισχιαλγία
Βήματα:
1. Ελάτε στην αρχή του στρώματος σας φέρτε το σώμα στα δάκτυλα των ποδιών και ακουμπήστε απαλά όλο το εύρος των πελμάτων σας κρατήστε τα δάκτυλα ανοικτά για καλύτερη βάση
2. Μην κλειδώνετε τα γόνατα σας να είναι χαλαρά και να κοιτούν μπροστά
3. Ενεργοποίηστε τους μηρούς και τους γλουτούς σας! Αν αυτό δεν σας είναι εύκολο τοποθετήστε ένα τουβλάκι ανάμεσα από τα πόδια.
4. Η κοιλιά ενεργοποιημένει
5. Οι ώμοι χαλαροί πίσω κάτω και πηγούνι προς το στερνό.
Καλή πρακτική μείνετε σταθεροί σαν τα βουνά
ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΛΑΜΙΝΙΩΝ ΒΗΜΑ
Μαργιαννα Καρακωστα Δασκαλα Γιογκα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.