Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

To 2014 καθιερώθηκε η 21η Ιουνίου ως Παγκόσμια Ημέρα της Γιόγκα με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών της 11ης Δεκεμβρίου 2014. Και είναι κάτι που καταδεικνύει ότι τα ορατά και μη οφέλη της γιόγκα έχουν γίνει αποδεκτά από πολλούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Από τότε, ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας της Γιόγκα πραγματοποιείται στις 21 Ιουνίου σε περισσότερες από 150 χώρες.
Η γιόγκα δυναμώνει το σώμα, ηρεμεί το νου και είναι κατάλληλη για όλους, ακόμη και για όσους δεν έχουν γυμναστεί ποτέ.
Όμως, η γιόγκα είναι γυμναστική, είναι τεχνική για την καταπολέμηση του στρες; Είναι διαλογισμός ή απλώς αναπνευστικές ασκήσεις;
Η αλήθεια είναι ότι η γιόγκα είναι όλα μαζί, αλλά και πολύ περισσότερα.
Είναι ένα φιλοσοφικό σύστημα είναι ένα καταπληκτικό σύστημα Αγωγής υγείας!
✨Η λέξη γιόγκα προέρχεται από τη σανσκριτική ρίζα «yuj» και σημαίνει «ένωση του νου και του σώματος». Η πιο διαδεδομένη μορφή γιόγκα στη Δύση είναι η Hatha γιόγκα (ha = ήλιος, tha = σελήνη), η οποία ορίζεται ως η γιόγκα που ενώνει τα ζεύγη των αντιθέτων. Αποτελεί το πρακτικό σκέλος της φιλοσοφίας της γιόγκα, το οποίο περιλαμβάνει τις σωματικές ασκήσεις. Στη Hatha γιόγκα τοποθετούμε το σώμα σε σταθερές, αλλά άνετες στάσεις -τις ασάνες-, με στόχο την ενδυνάμωση και την απελευθέρωση του σώματος από τις εντάσεις. Στη γιόγκα «δουλεύουν» με τον ίδιο τρόπο και οι δύο πλευρές του σώματος, χαρίζοντας συμμετρία, πιο ευθύγραμμη σπονδυλική στήλη, καθώς και ισορροπία στη λειτουργία του νευρικού συστήματος.
Πως μας οφείλει τελικά;;
💫στο σώμα το δυναμώνει και το απελευθερώνει από εντάσεις και μυϊκά σφιξιματα
💫καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού, του ενδοκρινικού και του καρδιαγγειακού συστήματος, ενώ επιδρά με θεραπευτικό τρόπο και στο νευρικό σύστημα.
💫θεραπευτικά σε περιπτώσεις που υπάρχουν προβλήματα π.χ. στη μέση ή τον αυχένα. Χωρίς να υποκαθιστά την κλασική ιατρική, η γιόγκα εστιάζει στην ανακούφιση του πάσχοντος με τις κατάλληλες σωματικές και αναπνευστικές ασκήσεις (θεραπευτική γιόγκα)
💫Στη διάθεση: Δρα ευεργετικά όχι μόνο στα μυοσκελετικά προβλήματα, αλλά και στην κατάθλιψη και το χρόνιο στρες. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι στις Η.Π.Α. η «συνταγή» που, μεταξύ άλλων, δίνουν πολλοί γιατροί για την αντιμετώπιση των παραπάνω σωματικών και ψυχικών προβλημάτων είναι η γιόγκα, η οποία χαρίζει ηρεμία και εσωτερική γαλήνη.
Πρέπει να δεθώ κόμπος;
Οι ακροβατικές πόζες της γιόγκα που κατά καιρούς βλέπουμε σε έντυπα ή στο Ίντερνετ δημιουργούν την εντύπωση ότι απευθύνεται σε λίγους – σε εκείνους που διαθέτουν μεγάλη ευλυγισία και ισορροπία. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι αυτή η άποψη απέχει από την ουσία της γιόγκα. Όλοι μπορούν να κάνουν μιαν άσκηση γιόγκα, κατάλληλα τροποποιημένη στις δυνατότητες του σώματός τους. Όσο για την ευλυγισία και την ισορροπία, αυτές τις αποκτά κανείς με την εξάσκηση. Δεν είναι προαπαιτούμενα για να ξεκινήσει κανείς γιόγκα.
Μαργιαννα Καρακωστα
ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΛΑΜΙΝΙΩΝ ΒΗΜΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.