Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Dandasana- ραβδί είναι μια απλή στάση καθισμάτων που αποτελεί την αφετηρία για τις περισσότερες άλλες στάσεις.

Βήματα: 1. Καθόμαστε στο έδαφος με τα πόδια τεντωμένα μπροστα

2. Τα μεγάλα δάκτυλα παραμένουν ενωμένα, η εσωτερική πλευρά των πελμάτων, των γονάτων και των μηρών

3. Τα πέλματα είναι σε ραχιαία κάμψη

4. Οι μηροί είναι ενεργοποιημένοι και το βάρος μοιρασμένο στους γλουτούς

5. Η Σπονδυλική στήλη μακραίνει προς τα πάνω και ο θωρακας είναι ανοικτός

6. Οι ώμοι είναι πίσω και κάτω και το πηγούνι προς το στερνό Οφέλη: ✨Βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών της πλάτης και στη διόρθωση μικρών ορθοστατικών ελαττωμάτων. ✨Οι μύες του στήθους και της κοιλιάς τεντώνονται και ενισχύονται. ✨Η διατήρηση της στάσης για μεγαλύτερη διάρκεια μπορεί να αφαιρέσει την ακαμψία των κάτω μυών της πλάτης. ✨Μπορεί να βελτιώσει την πέψη. ✨Μπορεί να απομακρύνει την κόπωση των μυών των ποδιών. ✨Αυξάνει την ευελιξία του κάτω μέρους της πλάτης και των γοφών.

Προσοχή:

όσοι πάσχουν από αδύναμη πλάτη πρέπει να προσπαθήσουν να το κάνουν αυτό με την υποστήριξη του τοίχου. ❗Χρησιμοποιήστε μια κουβέρτα κάτω από τα πόδια, εάν δεν μπορείτε να τεντώσετε τελείως τα πόδια σας. ❗Ακουμπήστε τα χέρια στο πάτωμα ακριβώς δίπλα από τους γοφούς βοηθά να ανοίξει το στήθος και να μείνει σε πιο σωστή θέση η πλάτη!

Καλή πρακτική

Μαργιαννα Kαρακωστα Δασκαλα Γιογκα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.