Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Γιόγκα και μεταβολισμός!
Ο μεταβολισμός είναι μια βιοχημική διαδικασία που συμβαίνει σε όλους τους οργανισμούς: Το σώμα μετατρέπει αυτό που τρώμε και πίνουμε σε ενέργεια. Ο πραγματικός ρυθμός μεταβολισμού εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η ηλικία, το φύλο και η σωματική δραστηριότητα, που σημαίνει ότι ο καθένας μας έχει ένα μοναδικό μεταβολικό ρυθμό. Είναι σημαντικό ο μεταβολισμός να τρέχει γρήγορα για να λειτουργεί καλύτερα το σώμα. Η σωματική δραστηριότητα είναι βασικός παράγοντας για τη μεταβολική λειτουργία.
Η γιόγκα μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την αύξηση του μεταβολισμού. Ανεξάρτητα από τη δραστηριότητα, η αύξηση της κίνησης μπορεί να αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό. Βελτιώνοντας την πέψη και την κυκλοφορία και δημιουργώντας άλιπη μυϊκή μάζα, η γιόγκα είναι ένας ολοκληρωμένος τρόπος για να βοηθήσετε στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού σας
Η γιόγκα βοηθά την πέψη, το κυκλοφορικό σύστημα και τους μυς!
Πιο συγκεκριμένα:
Πέψη:
Επειδή το μεγαλύτερο μέρος του πεπτικού σωλήνα βρίσκεται στην κοιλιά, οι ασκήσεις γιόγκα που εστιάζουν στον πυρήνα βοηθούν τα όργανα να λειτουργούν σωστά. Σκεφτείτε σανίδες , θέση σκάφους ή φέρνοντας το γόνατο στο στήθος . Οι περιστρεφόμενες πόζες βοηθούν στην εξάλειψη του πεπτικού συστήματος και στην αποτοξίνωση των οργάνων. Δοκιμάστε στριμμένη καρέκλα ή περιστρεφόμενο τρίγωνο .
Κυκλοφορία:
Όταν το σώμα έχει κακή κυκλοφορία και δεν λαμβάνει καθαρό αίμα με υγιή ρυθμό, όλα τα όργανα επηρεάζονται επειδή δεν διαθέτουν αρκετό οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά. Όταν το κυκλοφορικό σύστημα δεν λειτουργεί σωστά, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. Η βαθιά και αργή αναπνοή κατά τη διάρκεια της γιόγκα μπορεί να βελτιώσει την κυκλοφορία επιτρέποντας στις αρτηρίες να ανοίγουν και να απελευθερώνουν την πίεση, αυξάνοντας τη ροή του αίματος και βοηθώντας τα λευκά αιμοσφαίρια να κυκλοφορούν πιο γρήγορα στα όργανα. Δοκιμάστε να εισπνέετε και να εκπνέετε μία φορά ανά κίνηση για να αυξήσετε τη θερμότητα στο σώμα και, στη συνέχεια, επιβραδύνετε κρατώντας ορισμένες θέσεις για πέντε έως δέκα αναπνοές. Στο τέλος της πρακτικής σας κατά τη διάρκεια του διαλογισμού, προσπαθήστε να εισπνεύσετε για πέντε μετρήσεις, εκπνεύστε για πέντε μετρήσεις και σταματήστε χωρίς αέρα στους πνεύμονές σας για πέντε μετρήσεις. Επαναλάβετε πέντε φορές.
Μύες:
Κατά την άσκηση της γιόγκα, το σώμα στοχεύει αυτόματα μεγάλες ομάδες μυών και στρατολογεί μικρότερους μυς για να επιτύχει κάθε θέση. Η γιόγκα δοκιμάζει δύναμη, ισορροπία και ευελιξία, προκαλώντας το σώμα με πολλούς τρόπους, ώστε να λειτουργεί ως μία μονάδα. Όταν πολλαπλές μυϊκές ομάδες συνεργάζονται, ο μυς αρχίζει να αυξάνεται σε μέγεθος και πυκνότητα. Όσο περισσότερο μυς χτίζουμε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε. Όσο περισσότερες θερμίδες καίγονται, τόσο περισσότερο αυξάνεται ο μεταβολικός ρυθμός για να κάψει αυτές τις θερμίδες.
Καλή πρακτική!
Μαριάννα Καρακώστα Δασκάλα Γιόγκα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.