Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Μελ΄έτες έχουν αποδείξει ότι ένα ιδανικό πρωινό πρέπει να συνδυάζει μια καλή δόση πρωτεϊνών και φυτικών ινών ώστε να είναι ταυτόχρονα θρεπτικό και χορταστικό.

Σύμφωνα μου τους ειδικούς η κατανάλωση τροφών που περιέχουν κακής ποιότητας υδατάνθρακες και λιπαρά δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στον οργανισμό μας… εκτός από θερμίδες για να μη μιλήσουμε για τα αποτελέσματα που έχουν στην υγεία μας!

Ποιες τροφές όμως μας δίνουν αυτά τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας γεμάτοι ενέργεια;

Αυγό: Παρά το μικρό του μέγεθος, συγκεντρώνει πληθώρα θρεπτικών συστατικών. Είναι μία από τις καλύτερες πηγές ποιοτικών πρωτεϊνών και ταυτόχρονα δίνει βιταμίνη D, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σελήνιο, ιώδιο και χολίνη.

Βρόμη: Είναι πλούσια σε βήτα γλυκάνη, έναν τύπο φυτικών ινών που προωθούν το αίσθημα του κορεσμού και ταυτόχρονα μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης. Επίσης, η βρόμη παρέχει πληθώρα αντιοξειδωτικών ουσιών και υγιεινά Ω-3 λιπαρά οξέα, φυλλικό οξύ και κάλιο.

Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί είναι ιδανική επιλογή για την κάλυψη των αναγκών του οργανισμού σε πρωτεΐνες, ειδικά για όσους αποφεύγουν το κρέας. Οι ξηροί καρποί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες, μαγνήσιο, κάλιο και υγιεινά λιπαρά.

Λιναρόσπορος: Ο μικροσκοπικός σπόρος αποτελεί υπερτροφή, αφού συγκεντρώνει σημαντική ποσότητα Ω-3 λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Η τακτική κατανάλωση λιναρόσπορου συνδέεται με χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, βελτίωση της ευαισθησίας του οργανισμού στην ινσουλίνη, χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου, αλλά και μικρότερο κίνδυνο καρκίνου του μαστού.

Μούρα: Όλα τα είδη μούρων (φράουλες, μύρτιλα, βατόμουρα κ.λπ.) έχουν ελάχιστες θερμίδες ενώ ταυτόχρονα παρέχουν σημαντική ποσότητα φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών.

Γιαούρτι: Το γιαούρτι, όπως και τα περισσότερα γαλακτοκομικά, είναι καλή πηγή πρωτεΐνης. Προτιμήστε το στραγγιστό, καθώς έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες από άλλα είδη.

Μπανάνα: Εκτός από κάλιο, η μπανάνα δίνει ανθεκτικό άμυλο, το οποίο δεν διασπάται από τον οργανισμό και υποστηρίζει την καλή λειτουργία του πεπτικού.

ΠΗΓΗ https://healthmag.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.