Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Τον Οκτώβριο του 1980, στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, η Citroën παρουσίαζε το 2CV 6 “Charleston”, το οποίο στη συνέχεια άρχισε να πωλείται στην τιμή των 24.800 φράγκων. Η ολοκαίνουργια ειδική έκδοση παρήχθη μόνο σε 8.000 μονάδες και το λανσάρισμά της ήταν τόσο επιτυχημένο που το μοντέλο προστέθηκε τελικά στην γκάμα της εταιρίας τον Ιούλιο του 1981 και παρέμεινε εκεί έως το οριστικό τέλος της παραγωγής του 2CV.

Όπως σημειώνεται στο δελτίο τύπου που εκδόθηκε για το λανσάρισμα του Charleston, «για να ικανοποιηθούν οι «αμετανόητοι» των 2CV, οι προβολείς είναι στρογγυλοί, και διαθέτουν κόκκινο περίβλημα». Με το κομψό και ιδιόμορφο στιλ του, το 2CV 6 Charleston ενσάρκωνε τότε τον υψηλότερο βαθμό φινιρίσματος και ισχύος που είχε δει ποτέ κανείς στο 2CV.

Μετά το Spot το 1976, το 2CV 6 Charleston οδήγησε σε ένα νέο κύμα περιορισμένων εκδόσεων. Αν και το φινίρισμα ήταν δανεισμένο από το Club, το 2CV 6 Charleston ξεχώριζε με την ειδική ταπετσαρία και τους στρογγυλούς προβολείς του, όπως αυτοί του 2CV Spécial.

Το επόμενο έτος από την παρουσίαση 2CV 6 Charleston, τον Ιούλιο του 1981, η περιορισμένης παραγωγής έκδοση είχε γίνει ήδη τόσο δημοφιλής, που η Citroën πήρε την απόφαση να προχωρήσει στην κανονική – μαζική – παραγωγή του μοντέλου στο εργοστάσιο Levallois, και το ιδιαίτερο αυτό μοντέλο προστέθηκε στην γκάμα της.

Αρχικά, το 2CV 6 Charleston ήταν διαθέσιμο σε διχρωμία κόκκινου-μαύρου («Delage Red» & «Black»), ενώ αργότερα κυκλοφόρησε σε μια παραλλαγή κίτρινου-μαύριου («Hélios Yellow» & «Black») τον Ιούλιο του 1982, η οποία στη συνέχεια αντικαταστάθηκε τον Ιούλιο του 1983 με μια έκδοση βαμμένη σε δύο αποχρώσεις του γκρι, το «Night Gray» και το «Cormorant Gray».

Η παραγωγή συνεχίστηκε το 1988 στο εργοστάσιο Mangualde στην Πορτογαλία. Το τελευταίο 2CV που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Mangualde, στις 27 Ιουλίου 1990, στις 4:30 μ.μ.,  ήταν ένα βαμμένο σε γκρι διχρωμία «Night Gray» & «Cormorant Gray» 2CV 6 Charleston. Επρόκειτο για το υπ’ αριθμόν 5.114.969 2CV και ήταν το τελευταίο 2CV που κατασκευάστηκε ποτέ.

Το 2CV είναι αναμφισβήτητα ένας θρύλος της αυτοκινητοβιομηχανίας και ένα από τα πλέον αγαπημένα ιστορικά οχήματα για πολλούς συλλέκτες σε όλο τον κόσμο. Το Τσάρλεστον συνέβαλε σε αυτήν την επιτυχία τα τελευταία 10 χρόνια της παραγωγής του μοντέλου. Σήμερα, ένα 2CV Charleston σε καλή κατάσταση, κοστίζει περίπου 14.500 €, εφόσον πρόκειται για αυτοκίνητο της αρχικής περιορισμένης του έκδοσης και 10,500 € εφόσον πρόκειται για αυτοκίνητο κανονικής παραγωγής, της δεκαετίας που ακολούθησε.

Σημειώστε ότι η ιστορία του 2CV εν γένει, ξεκίνησε πολύ νωρίτερα, στην έκθεση του Παρισιού το 1948. Ενώ το όνομα του μοντέλου που όλοι το γνωρίζουν ως «ντεσεβό» (οι περισσότεροι αγνοούν ότι γράφεται 2CV) έχει να κάνει με τους δύο φορολογήσιμους ίππους (Deux Cevaux) του αρχικού μοντέλου.

https://www.liberal.gr/economy/ta-t

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.