Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

ια μουσική σύνθεση που έχει σχεδιαστεί για να διαρκέσει πάνω από 600 χρόνια για να παίξει έχει περάσει από την πρώτη της αλλαγή χορδών σε επτά χρόνια.
Με τίτλο «As Slow as Possible» (ASLSP), η σύνθεση του αείμνηστου αμερικανού συνθέτη John Cage πρόκειται να παίξει πάνω από 639 χρόνια στην εκκλησία St. Burchardi στο Halberstadt της Γερμανίας.
Περιττό να πούμε, κανείς δεν θα ακούσει το κομμάτι στο σύνολό του, αλλά το έργο έχει συγκεντρώσει αρκετά μετά, με πολλούς μασκοφόρους οπαδούς να συρρέουν στην εκκλησία το Σαββατοκύριακο για να παρακολουθήσουν την εκδήλωση. Για όσους δεν μπορούσαν να παρευρεθούν αυτοπροσώπως, υπήρχε ζωντανή ροή.
Η παράσταση ξεκίνησε το 2001 σε ένα όργανο ειδικά κατασκευασμένο για την σούπερ αργή ρεσιτάλ. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, υπήρξε μια παύση που διήρκεσε 18 μήνες, ενώ η πιο πρόσφατη αλλαγή σημειώσεων πραγματοποιήθηκε το 2013.
Αν όλα πάνε για το σχεδιασμό, η παράσταση θα τελειώσει το 2640. Οι θαυμαστές θα έχουν σχετικά σύντομη αναμονή για την επόμενη σημαντική στιγμή, ωστόσο, καθώς η επόμενη αλλαγή χορδών θα πραγματοποιηθεί τον Φεβρουάριο του 2022.
Μια δήλωση στον επίσημο ιστότοπο του έργου ανέφερε: «Σε μια επίσημη τελετή, υπό την καθοδήγηση του Rainer O. Neugebauer, με τη βοήθεια του Kay Lautenbach, οι δύο» οργανιστές «, Johanna Vargas και Julian Lembke, ολοκλήρωσαν την ανακαίνιση των σωλήνων οργάνων Ένας εντυπωσιακός αριθμός ενδιαφερόμενων επισκεπτών ακολούθησε την αλλαγή της χορδής. «

Ο Rainer O. Neugebauer, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος John Cage Organ Halberstadt, απευθύνθηκε στους καλεσμένους στην εκκλησία του Αγίου Burchardi πριν από την αλλαγή της χορδής.

Ο Rainer O. Neugebauer, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος John Cage Organ Halberstadt, απευθύνθηκε στους καλεσμένους στην Εκκλησία του Αγίου Burchardi πριν από την αλλαγή της χορδής. Πίστωση: Matthias Bein / συμμαχία εικόνων / dpa / Getty Images
Ο συνθέτης Avant-garde John Cage γεννήθηκε στο Λος Άντζελες το 1912 και πέθανε στη Νέα Υόρκη το 1992.
Μεταξύ των πιο γνωστών έργων του είναι το «4′33 ″» («Four Minutes and 33 Seconds»), ένα κομμάτι που συνέθεσε το 1952 στο οποίο οι ερμηνευτές παραμένουν εντελώς σιωπηλοί στη σκηνή για αυτό το χρονικό διάστημα.
Επίσης, θεωρούμενος φιλόσοφος, ζωγράφος και άντρας γραμμάτων, ο Κέιτζ έγραψε αρχικά το «ASLSP» για το πιάνο το 1985. Το ενέκρινε για το όργανο δύο χρόνια αργότερα.
Το 1997, πέντε χρόνια μετά το θάνατο του Cage, ένα συμπόσιο οργάνων στη γερμανική πόλη Trossingen αμφισβήτησε πώς πρέπει να γίνει κατανοητό το κομμάτι και, τελικά, να εκτελεστεί.
Ο ιστότοπος του έργου αναφέρει: «Οι οργανωτές, οι μουσικολόγοι, οι οικοδόμοι οργάνων, οι θεολόγοι και οι φιλόσοφοι μιλούν για τις τεχνικές, αισθητικές και φιλοσοφικές πτυχές που ταιριάζουν στον τίτλο και το κομμάτι. Το ζήτημα της υλοποίησης του έργου οδηγεί στο αποτέλεσμα που μπορεί κανείς να ενδεχομένως να σκεφτείτε και να παίξετε «όσο αργό είναι δυνατό» επ ‘αόριστον – τουλάχιστον όσο η ζωή ενός οργάνου και όσο υπάρχει ειρήνη και δημιουργικότητα στις μελλοντικές γενιές.
«Από αυτό το τεχνικό και αισθητικό ζήτημα, ένα έργο που αναπτύχθηκε με την πάροδο του χρόνου που έχει πλέον προσελκύσει παγκόσμια προσοχή.»
Η τοποθεσία και η διάρκεια της συνεχιζόμενης «συναυλίας» είναι σημαντικές, σύμφωνα με τους διοργανωτές.
Το πρώτο μεγάλο όργανο στον κόσμο χτίστηκε στο Halberstadt το 1361. Στο τέλος της χιλιετίας, είχαν περάσει 639 χρόνια από τη δημιουργία του οργάνου – και έτσι αποφασίστηκε ότι το «όσο αργά όσο δυνατό» θα πρέπει να εκτελεστεί για την ίδια διάρκεια.
Ο ιστότοπος δηλώνει: «Λαμβάνοντας υπόψη τους γρήγορους χρόνους μας, αυτό το έργο είναι μια μορφή απόπειρας επιβράδυνσης, η» ανακάλυψη βραδύτητας «και η φύτευση ενός» μουσικού δέντρου μηλιάς «που θεωρείται ως σύμβολο εμπιστοσύνης στο μέλλον.»
https://edition.cnn.com/style/ar

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.