Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Ένα ΜΥΣΤΕΡΙΟ αντικείμενο που ανακαλύφθηκε στην Ανταρκτική, το οποίο οι επιστήμονες αποκαλούσαν «The Thing» αποκάλυψε την πραγματική του προέλευση.

Από τον SEAN MARTIN
Το 2011, ερευνητές από τη Χιλή ανακάλυψαν ένα μυστηριώδες απολιθωμένο σχήμα σε μια ξεφουσκωμένη μπάλα ράγκμπι στην Ανταρκτική. Το αντικείμενο βρίσκεται στο Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Χιλής για σχεδόν μια δεκαετία, με τους επιστήμονες να μην μπορούν να προσδιορίσουν την προέλευσή του. Το πετρόχτιστο αντικείμενο ήταν τόσο εκπληκτικό, οι επιστήμονες απλώς το ανέφεραν ως «The Thin

Ωστόσο, εμπειρογνώμονες στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Ώστιν έχουν αναλύσει το απολίθωμα και ανακάλυψαν ότι είναι ένα τεράστιο αυγό με μαλακό κέλυφος από περίπου 66 εκατομμύρια χρόνια πριν.

Στις 11 ίντσες επί 7 ίντσες, είναι το μεγαλύτερο αυγό μαλακού κελύφους που έχει ανακαλυφθεί ποτέ και το πρώτο απολιθωμένο αυγό που ανακαλύφθηκε στην Ανταρκτική.

Το μαλακό κέλυφος δεν προήλθε από δεινόσαυρους, αλλά μάλλον ένα γιγαντιαίο ερπετό, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature.

Ο επικεφαλής συγγραφέας Lucas Legendre, μεταδιδακτορικός ερευνητής στη Σχολή Γεωεπιστημών του Τζάκσον του UT Austin, δήλωσε: «Είναι από ένα ζώο το μέγεθος ενός μεγάλου δεινοσαύρου, αλλά είναι εντελώς αντίθετο με ένα αυγό δεινοσαύρων.

Ανταρκτική

Μυστήριο της Ανταρκτικής: Η προέλευση του απολιθώματος «The Thing» ξετυλίγεται από τους επιστήμονες (Εικόνα: LEGENDRE ET AL.)

απολίθωμα

Οι επιστήμονες συνέκριναν το κέλυφος με 259 ζωντανά ερπετά αυγά (Εικόνα: LEGENDRE ET AL.)

«Είναι πιο παρόμοιο με τα αυγά των σαυρών και των φιδιών, αλλά προέρχεται από έναν πραγματικά τεράστιο συγγενή αυτών των ζώων».

Το κέλυφος είχε ξεφουσκώσει ως ό, τι ήταν μέσα του, είχε εκκολαφθεί πριν από 66 εκατομμύρια χρόνια.

Αλλά συγκρίνοντας το κέλυφος με 259 ζωντανά ερπετά αυγά, ο κ. Legendre βρήκε συσχέτιση μεταξύ του μεγέθους του ερπετού και των αυγών του.

Με αυτόν τον τρόπο, το ερπετό που έβαλε το αρχαίο αυγό θα έπρεπε να έχει μήκος μεγαλύτερο από 20 πόδια από την άκρη του ρύγχους μέχρι το τέλος του σώματός του, χωρίς να υπολογίζεται μια ουρά.

Οι ερευνητές το περιόρισαν σε δύο θαλάσσια ερπετά που έζησαν πριν από 66 εκατομμύρια χρόνια – μωσαϊκούς και πλασειόσαυρους (Εικόνα: LEGENDRE ET AL.)

Μετά από αυτήν την ανακάλυψη, οι ερευνητές το μείωσαν σε δύο θαλάσσια ερπετά που έζησαν πριν από 66 εκατομμύρια χρόνια – mosasaurs και plesiosaurs.

Ο κ. Legendre είπε: «Πολλοί συγγραφείς έχουν υποθέσει ότι ήταν ένα είδος νηπιαγωγείου με ρηχά προστατευμένα νερά, ένα περιβάλλον όρμου όπου οι νέοι θα είχαν ένα ήσυχο περιβάλλον για να μεγαλώσουν».

Σύμφωνα με δήλωση του UT Austin, υπάρχουν δύο θεωρίες ως προς το πώς τα αρχαία θαλάσσια ερπετά θα μπορούσαν να γεννήσουν τα αυγά τους.

Η δήλωση ανέφερε: «Κάποιος περιλαμβάνει το αυγό επώασης στο ανοιχτό νερό, με τον οποίο γεννιούνται ορισμένα είδη θαλάσσιων φιδιών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.