Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

…..Γράφει ο Πάνος Καλουδάς. 

…Μπορεί ο καλλιτεχνικός κόσμος, να δονείται από την ανεργία. Και να υποφέρει. 
Όπως και όλοι οι Έλληνες. Όμως στην πορεία της τέχνης, ποτέ δεν κατάφεραν να 
μπούνε εμπόδια και φραγμοί Ανακόπτωντας την διαδρομή της.
Έτσι συμβαίνει και  τώρα.
Η τέχνη ακολουθεί τις δικές της συντεταγμένες. Αυτές που οι δημιουργοί της, 
ορίζουν Και προχωράει.
Και χαράζει συνεχώς ομορφιά στις καρδιές του κοινού της
.
..Έτσι παρά την (φτιαχτή των πολιτικων ) κρίση και τις δυσκολίες που όλοι μας 
βιώνουμε, δυο πολύ σημαντικοί καλλιτέχνες ενώνουν τις δυνάμεις τους, τις αξίες  και 
τις εμπνεύσεις τους, σε έναν νέο μουσικό κύκλο. Με πολλές φιλοδοξίες και όνειρα
…Πρόκειται για τον ταλαντούχο συνθέτη Αντώνη Πουλιάση που συναντάει καλλιτεχνικά
τον επίσης ταλαντούχο ερμηνευτή, Άκη Έξαρχο σε ένα όμορφο αρμονικό, γεμάτο από
μελωδικές ωδές μουσικό άλμπουμ Που προς το παρόν χαρακτηρίζεται ως Single Με 
την προοπτική όμως της ανάπτυξής του.
Μας μιλούν σχετικά για τη δουλειά τους αυτή. 

……Άκης Έξαρχος »— Είναι μια δουλειά τελείως διαφορετική, από κάθε τι προηγούμενο

Ένα μουσικό ΄΄παράθυρο» που ανοίγει με άλλο φόντο και άλλους συνειρμούς. Μια 

διαφορετική πρόταση Που περνάει μέσα από την έμπνευση του Αντώνη.» 

……Αντώνης Πουλιάσης  »— Έχουμε βρει και οι δυο το ζητούμενο Και έχουμε ταυτιστεί 

πάνω σε αυτό..Μπορεί η χώρα εδώ και χρόνια να περνάει την μεγάλη της κρίση. Όμως

μουσική ενώνει Και γαληνεύει. Και αυτή είναι που δίνει τη στήριξη και την ελπίδα.»

……Άκης Έξαρχος. »— Ναι πάνω σ’ αυτό που λέει ο Αντώνης, θέλω να προσθέσω 

πως εμείς οι Έλληνες, χωρίς μουσική, χωρίς τραγούδι, χωρίς γλέντι και προσπάθεια 

ανεμελιάς, δεν μπορούμε να ζήσουμε..Είμαστε χαρούμενος λαός.  

…..Αντώνης Πουλιάσης. » —Άλλωστε μέσα στα δύσκολα, γίνανε τα πιο σημαντικά, στον 

χώρο της τέχνης. Μέσα στη Μικρασιατική Καταστροφή, άνθισε το Ρεμπέτικο Τραγούδι, 

με τους Μικρασιάτες που ήρθαν. Μέσα στην κατοχή άνθισε το αρχοντορεμπέτικο και η 

θεατρική επιθεώρηση με την σάτιρα της.» 

…….Άκης Έξαρχος  »— Και μέσα στην περίοδο της δικτατορίας άνθισε το »Νέο Κύμα» 

μην το ξεχνάμε κι αυτό..Είναι η αναζήτηση διεξόδων..»

……»ΒΗΜΑ»’ ……..—» Έτσι λοιπόν μέσα στην περίοδο αυτή της »πανδημίας» και στο 

μεταβατικό της υποτίθεται στάδιο εσείς έχετε πέσει πάνω από το πεντάγραμμο και 

τα μικρόφωνα και ετοιμάζετε δουλειά Μουσικές μελωδίες.. Σωστά; 

…..Αντώνης Πουλιάσης. »—Σωστά. ετοιμάζουμε σε πρώτη φάση ένα Single με επιλεγμένα 

τραγούδια από τα οποία δυο είναι ήδη έτοιμα. Και προχωράμε για τα υπόλοιπα. 

…..Άκης Έξαρχος   »— Όπως ήδη σου είπα, αυτό θα είναι κάτι το διαφορετικό. Με πολύ ωραία ακούσματα. Για τα οποία ο Αντώνης καταθέτει ψυχούλα. 

……Αντώνης Πουλιάσης »—Και ο Άκης φωνή.. Φωνή με πολύ συναίσθημα μα και δυναμική 

…..»ΒΗΜΑ»……..— Άκη αυτό είναι το δεύτερο σου cd Σωστά;. Το πρώτο φέρει την 

υπογραφή ενός επίσης πολύ ταλαντούχου δημιουργού του Μάκη του Μέρλου.

……Άκης Έξαρχος…—Όπως το λες. Και με τον Μάκη κάναμε μια πολύ όμορφη δουλειά

με τραγούδια που αγαπήθηκαν. Και μπορώ να σου πω, με γνώρισαν και στο κοινό, με

κάτι δικό μου. Με κάτι προσωπικό μου. Και με τον Μάκη αφήσαμε ένα όμορφο στιγμα

που αξιολογήθηκε από το κοινό, πολύ καλά. Κι αγκαλιάστηκε θερμά. 

…..»ΒΗΜΑ»…..— Να πάμε τώρα κάπου αλλού.. Αντώνη εσύ πέρασες πλάϊ από πολύ

σπουδαίους του λαϊκού μας τραγουδιού. Όπως ο Γιώργος Ζαμπέτας, ο μαγος αυτός της

πενιάς. Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, άλλος μύθος αυτος. Ο Στέλιος Καζαντζίδης,η Χαρούλα Λαμπράκη κι άλλοι. Τι διαφορά έχει εκείνη η γενιά τραγουδιστών, με τις σημερινές φίρμες. 

……Αντώνης Πουλιάσης …..— Διαφορά;; Διαφορές να λες. Ότι η ημέρα με την νύχτα. Τότε τεχνική επεξεργασία δεν υπήρχε. Κουρδίσματα φωνής και τέτοια. Ή τα έλεγες ή όχι.  Τότε η φωνή έκανε τον τραγουδιστή.

Σήμερα υπάρχουν κι άλλα μέσα που τον κάνουν. 

Τότε τον καλλιτέχνη τον ζύγωνες εύκολα. Σήμερα πέφτεις πάνω σε μπράβους και παρατρεχάμενους. Τότε ο χώρος είχε μπέσα. Ο απλός λόγος ήταν συμβόλαιο. Σήμερα..

Άστα. Βέβαια αυτό δεν αποτελεί και κανόνα. Υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις. 

…..Άκης Έξαρχος. ….—Να προσθέσω αν μου επιτρέπεις, πως τα θετικά και τα αρνητικά  υπάρχουν παντού. Σε όλους τους χώρους. Απλά τότε, υπήρχαν και οι εταιρείες δίσκων που ανέβαζαν, εφόσον το ήθελαν, τον τραγουδιστή. Με τους κανόνες που υπήρχαν

Και με την επιστημονικά δομημένη δημοσιότητα. Σήμερα μοχθούμε μονάχοι μας Τραβώντας κουπί στο »θαλασσοδαρμένο» σκαρί της τέχνης. 

…….»BHMA» ….—Και με την κρίση πως τα βλέπετε; Δεν έφτανε αυτή, της κόλλησαν και την υποτιθέμενη πανδημία πλάϊ Και όλα πάνε κατα διαόλου. Δουλειές υπάρχουν;

Τι  βλέπετε γύρω σας τι ακούτε..; 

…….Αντώνης Πουλιάσης. …— Δυστυχώς. Δεν κουνιέται πλέον φύλλο. Για να ζήσουμε 

αναγκαζόμαστε να κάνουμε διάφορες άλλες δουλειές. Και η μουσική που είναι η δουλειά  μας περνάει πλέον σε δεύτερη μοίρα.

Και στις στιγμές χαλάρωσης και αναζήτησης. 

Μέχρι στιγμής κανένα κέντρο δεν έχει καλέσει μουσικούς απ’ όσο γνωρίζω. Και είναι 

πολύ λυπηρό αυτό. Για μια μικρή χώρα, όπως η Ελλάδα, που κατάφερε και τη μουσική

της την επέβαλε και την έκανε αγαπητή σε όλο τον κόσμο.. Σε δεκάδες ξένες χώρες

……Άκης Έξαρχος….— Έτσι είναι. Όπως τα λέει ο Αντώνης. Δεν είναι και τόσο ρόδινα

τα πράγματα. Εγώ πολεμάω και αγωνίζομαι, με έναν δικό μου χώρο που έχω στο Πεδίο

Άρεως το »Εξαρχείον»…Μα δεν είναι εύκολα τα πράγματα.

Έχει απογοητευτεί πια ο κόσμος Έχει κατα-τρομοκρατηθεί. Και μοιραία μείωσε τις εξόδους του. Όμως το παλεύουμε  Δεν το βάζουμε κάνω. Όλα με αγώνες κατακτιούνται. Και μεις με τον δικό μας.. 

…..»ΒΗΜΑ» …—Παιδιά σας ευχαριστώ από καρδιάς. Και σας ευχόμαστε, οι συνεργάτες  μου και γω κάθε επιτυχία. Και γρήγορα ξανά εδραίωση στις καλλιτεχνικές επάλξεις

…..Πουλιασης– Έξαρχος…—Και μες σας ευχαριστούμε θερμά, για την στήριξη σας

αυτούς τους τόσο δύσκολους καιρούς. Που η εφημερίδα σας μας δίνει Βήμα επαφής με 

τον κόσμο. Αυτόν τον κόσμο όλον, που τόσο τον αγαπάμε Και τόση ανάγκη τον έχουμε.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΛΟΥΔΑΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.