Το Σαλαμινίων Βήμα είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.

Δέκτης καταγγελιών και παραπόνων από καταναλωτές που έκαναν αγορές μέσω διαδικτύου γίνεται η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωσή της, οι καταγγελίες έχουν να κάνουν «με τον τρόπο παρουσίασης των τιμών και των ει- δικών προσφορών είτε είχαν υπόνοιες ότι οι ειδικές προσφορές δεν ήταν γνήσιες, είτε διαπίστωσαν ότι ο τρόπος με τον οποίο υπολογιζόταν η μειωμένη τιμή δεν ήταν σαφής. Δεν είχαν δηλ. συμπεριλάβει τις κατάλληλες πληροφορίες σχετικά με τα επιπλέον υποχρεωτικά τέλη παράδοσης, τις μεθόδους πληρωμής, τα τέλη κράτησης και άλλες παρόμοιες επιβαρύνσεις».

Επίσης από καταναλωτές «διαπιστώθηκαν παρατυπίες σε σχέση με τον τρόπο παρουσίασης των πληροφοριών που αφορούν το δικαίωμα υπαναχώρησης των καταναλωτών και το βασικότερο όταν η πληρωμή γίνεται με κούριερ, κανένα φορολογικό στοιχείο (τιμολόγιο , απόδειξη λιανικής πώλησης)».
Με αφορμή τα παραπάνω, η ́Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, με
ανακοίνωση που υπογράφει η πρόεδρος Ιωάννα Μελάκη, συμβουλεύει τους καταναλωτές που κάνουν διαδικτυακές αγορές, να προσέχουν τα εξής:
«Τα χαρακτηριστικά του προϊόντος
Την τελική τιμή του προϊόντος, περιλαμβανομένων των φόρων του κόστους παράδοσης, τυχόν τελών κράτησης, ή οποιαδήποτε άλλη χρέωση.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης τρόπους πληρωμής.
Την εναλλακτική επίλυση διαφορών
Τις τυχόν εκπτώσεις και/ή προσφορές
Εάν λείπουν αυτά τα στοιχεία, ή κάποια από αυτά τα στοιχεία, από έναν ιστότοπο, ΔΕΝ ολοκληρώνουμε την αγορά μας. Οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, που βλάπτουν τους καταναλωτές, πρέπει να σταματήσουν».
Επιπλέον, η Ένωση εφιστά την προσοχή των καταναλωτών, όταν πραγματοποιούν αγορές, από ιστότοπους εκτός Ε.Ε. (Τουρκία, Κίνα, Ινδία, Καναδάς κ.λπ.),
υποστηρίζοντας ότι «πάνω από τα μισά μη ασφαλή προϊόντα, που κυκλοφόρησαν στην ευρωπαϊκή αγορά το 2018, προέρχο- νταν από την Κίνα. Επειδή, όμως, ποτέ η αγορά δε θα είναι τέλεια, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης. συνιστά, στους καταναλωτές, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν αγοράζουν προϊόντα, από ιστότοπους εκτός Ε.Ε.».
Τέλος ,για καταγγελίες συνιστά το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή (1520) και τις Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών.

ΠΗΓΗ http://www.haniotika-nea.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.